marți, 19 aprilie 2011

Campanie Trender Fa nutriskin

Iata surpriza pe care trenderita Cristiana o avea pentru noi(fetele de pe facebook au incercat sa ghiceasca despre ce produse e vorba dar nu au prea reusit)
O noua campanie de testare,iar de data aceasta puteti primi un deodorant si o lotiune de corp de la Fa.
Eu sunt incantata de aceasta campanie,caci o sa am nevoie de un deodorant bun pentru zilele de vara ce urmeaza sa vina si o lotiune de corp ar fi binevenita,pentru ca m-am hotarat de cateva zile sa incep sa ma cremuiesc mai mult:P.
Va puteti inscrie aici .
Bafta tuturor!
Pupici:)

3 comentarii:

  1. sper sa ma aleaga,am completat chestionarul.cred ca asta e tot ce aveam de facut,nu?in fine,am ajuns prea tarziu pt campania ivatherm si si acum ma zgariiiiiii pe ochi ca am aflat prea tarziu...mi-e o ciudaaaaaa...

    RăspundețiȘtergere
  2. succes:*:* si eu imi propun de multe ori:)) sa ma dau cu crema dupa ce ies de la dus dar ma razgandesc la fel de usor:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. m`am inscris si eu .sper sa am noroc !

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template