duminică, 24 aprilie 2011

Campanie Fa

Hello.In primul rand Hristos a Inviat!
Sper ca ati avut o zi frumoasa.A mea a fost destul de obositoare avand in vedere ca am stat 3 ore in cimitir asteptand sa vina preotul x(. (asa e obiceiul sa mergem la cimitir la mortii din fam.sa ridica parastas...voi ce obiceirui aveti?)

Anyway,am machiat-o pe sora si mama mea:D.A fost tare ciudat caci nu am mai machiat pe nimeni.Dar pe mama mi-a iesit foarte bine.Pe sora mea,not so good:(.

Revenind la subiect,am o veste pentru voi:D

Tocmai am primit invitatia pentru campania Fa.



Sincer de abia astept sa primesc produsele din 2 motive:D

1)Eu transpir foarte repede si ma deranjeaza asta.Sper sa ma ajute acest deodorant.Nimic din ce am folosit nu a avut rezultate,dar incerc in continuare cu diverse firme:P.
2)In ultima vreme mi-am simtit foarte uscata pielea si am inceput sa ma dau cu crema de corp sau cu ulei de bebelusi:P.Dar cum eu nu foloseam creme pana nu demult,o folosesc pe cea a mamei.Iar acum ca vine crema de la Fa,am crema mea:P.Yeey:P

Ma bucur tare mult si le multumesc celor de la Fa si de la Trender.ro.

Pupici:*
Eu ma apuc sa va citesc blogurile,caci azi nu am avut timp de internet:(.

3 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template