vineri, 29 aprilie 2011

Bunnies:X

Buna dragele mele.Azi vreau sa fac 2 postari,iar prima este cea in care va arat iepurasii mei:D
Am 2 iepuroaice mari(cele gri),un iepuroi(negru)si mai nou3 iepurasi mici:X.
Sper sa se vada din poze,ca nu au vrut sa stea cuminti la poze:D.
Eu am vrut iepuri acum 2 ani si am facut rost de la cineva de2 iepuri.Unul din ei a fugit a doua zi si a mai ramas unul,dar am mai cumparat,am taiat,i-am inmultit si tot asa:D.Initial am avut eu grija de ei(cateva saptamani:)) )apoi au ramas in grija tatalui:P.
Eu ma joc cu ei din cand in cand.Si ii si pap uneori(trist,dar true:D),ca sunt tare buni si carnea lor e printre cele mai sanatoase.

Ultimul e preferatul meu ca e mic si grasut:X.

3 comentarii:

  1. eu am niste rude la tara,care au muuuulti iepurasi.odata cand am fost la ei aveam pui foarte mici,aproape ca nu aveau nici blanita.si mai aveau altii din alta tura,mai marisori,dar mici in acelasi timp ca incapeau intr-o mana,si erau ataaat de draguti...of of,pacat ca nu-mi pot lua si eu.inainte sa ma nasc eu au avut bunicii mei iepurasi multi,dar inainte cu o luna de a ma naste a murit bunicul meu,care se ocupa de iepurasi,si de-atunci n-a mai avut bunica iepurasi...n-am avut nici iepurasi,nici bunic...si nici bunic din partea mamei...m-ai facut sa-mi amintesc si sa plang...reao ce esti(glumesc). te pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. @memyself : imi pare rau:(..voiam sa te inveselesc cu acesti dragalasi nu sa te intristez...tocmai l-a adus tati p unul din astia mici si l-am pus pe pat sa vad ce face:X...

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template