vineri, 29 aprilie 2011

Bunatati:X

Si iata a2a postare:P.
Dupa cum v-am zis.mi-am cumparat niste cosmetice frumoase si mi-au ajuns ieri.
Iata despre ce e vorba:
Tus albastru-Raimbow priorities

Bronzer Sephora(scrie fdt pe el,dar il folosesc pe post de bronzer)
Are un ambalaj foarte frumos si profi.De asemenea e o culoare diferita de bronzerul de la Elf,putin mai deschis si extrem de pigmentat.Inca nu l-am folosit,dar o sa revin cu review.

Pensula Elf Crease Brush

Fard Ruby Rose mov(cadou primit )

Si de la oriflame fardul trio pe albastru Visions

De abia astept sa le incerc:X.Iar pe luni alt colet:D.
Voi ce v-ati mai cumparat?
Pupici
P.S:ce faceti de 1 mai?

3 comentarii:

  1. de 1 Mai nici nu vreau sa ma gandesc:))...pun mana si invat ca saptamana ce urmeaza ma asteapta cu 2 teze, 2 inspectii, o lucrare si o simulare...cel mai „dragut” 1 Mai.:(

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu mi-am mai cumparat nimic in ultimul timp:(
    de unde ai achizitionat produselee?:X

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template