joi, 17 martie 2011

Yeey.Ivatherm!

Azi mi-a sosit coletul de la Ivatherm .In primul rand vreau sa spun ca am ramas surprins palcuta ca a sosit asa repede.Marti le-au expediat si azi a sosit:X

Mare bucurie pe capul meu cand am primit avizul:)

Produsele au fost ambalate cu grija si am primit informatii despre fiecare produs.Nu le-am incercat inca , deseara incep , dar le am deschis putin(curiozitatea asta) si mi-a placut mirosul:).

Ma bucur foarte mult ca le-am primit.

Deci :

Apa micelara(de mult voiam sa o incerc)

Crema pentru ten gras cu tendinta acneica(sunt foarte curioasa cum va actiona asupra tenului meu)
Din aceasta seara incep un nou ritual de demachiere si ingrijire a tenului:).De abia astep sa va povestesc experienta cu aceste produse.

Pupici:*

10 comentarii:

  1. eu folosesc lotiune micelara dar de la Bioderma si imi place foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce poza frumoasa ! se vede cat esti de incantata !! <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! Intr-adevar, foarte frumoasa poza. Eu am lotiunea micelara si e foarte placuta. Sunt convinsa ca iti va placea si tie. Creme de la ei nu am incercat. Folosesc bioderma si imi fac bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. @bluemonoxide Nu a fost o comanda. Madalina participa la o campanie de Word Of Mouth organizata de trender pentru Ivatherm.

    In cadrul campaniei, va testa gratuit produsele, isi va spune parerea si va raspandi vestea despre ele :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere!pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu folosesc produse de la ivatherm si sunt foarte bune,felicitari si astept review:D.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu drag! Asteptam parerile!:D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template