duminică, 6 martie 2011

Tag:what I'm using right now

Hello again.
Cum e vremea la voi?aici ninge...Oph..si eu care credeam ca vine primavara:(.
Anyway,am tot citit acest tag pe bloguri ieri,iar azi l-am primit de la Irynuk si o sa-l fac.Multumesc mult:*
Deci  trebuie sa spun ce folosesc...O sa scriu ce folosesc cel mai des in ultima vreme.

Sampon-Garnier Fructis

Balsam:Garnier Fructis

Masca de par:Kallos

Produse de styling:Syoss Heat protect

Gel de dus:Avon gel exfoliant lagoon

Lotiune de corp:Avon Care

Crema de maini:Avon skin so soft

Anti-perspirant:Rexona

Fake-tan:nu folosesc

Make-up remover:demachiant crema Avon

Cleanser:Avon solutions si Oriflame uneori

Crema de fata:Farmec

Exfoliant:Avon Clearskin

Primer:Avon magix

Fond de ten:Avon cu minerale

Concealer:de la Oriflame

Pudra : Avon Ideal Shade

Blush: Avon si urmeaza de la  Oriflame

Bronzer:nu folosesc inca

Highlighter- ---

Eye base:Alverde

Eyeshadow:Avon quads,Paleta de 78 de culori , Elf

Eyeliner:Oriflame

Ondulator:no name si oricum folosesc rar

Mascara:oriflame,avon super shock

Lipstick:Avon Moisture Seduction

Gloss:Oriflame

Oja:Avon

Parfum:Avon Slip into,Little Black Dress,Spotlight,Giordani gold Oriflame

L-as da mai departe dar probabil l-au facut cam toate fetele.Daca aveti ceva intrebari nu ezitati sa lasati un comment;)Va pup !O duminica frumoasa.

2 comentarii:

  1. Aici nu ninge a fost frumos de dimineata , acuma sa cam intunecat:(
    Imi pare rau ca ninge la tinee :( .
    Imi place tag-ul asta ! :d

    RăspundețiȘtergere
  2. si la mine a nins putin dar imi place f tare si nu imi place ca se termina iarna :(. ma bucur ca ai facut si tu tag-ul acesta si ca ai reusit sa postezi in weekend

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template