vineri, 4 martie 2011

Tag:Brushes

Si a3a postare:))
Una e pt azi,una pentru maine si una pentru duminica,daca nu am timp sa postez altele in weekend:D...
Am vrut sa va arat colectia mea de pensule,daca tot v-am zis ca sunt innebunita dupa ele.Deci:
Pensulele de ochi sunt urmatoarele:
Avon,Oriflame,Coastal Scents
  
 Diverse


 Elf
Iar pensulele pentru fata,mai putine la numar,sunt:
Elf

 Diverse

Asa le tin eu:


Mi-ar placea sa vad ce pensule aveti voi si cum le tineti,asa ca as vrea sa dau ca un tag mai departe la :

Bondarica
Irynuk
Miss Z
Bioana
Laura
Dariaa
Modniza
Ally
Gya
Sweet Crazy Lollipop
Adyna
Ankasi
Iguanitza
Andreea's land

Si restul fetelor care vor sa-l faca
Pupici:*

10 comentarii:

  1. Frumoasa colectie :D

    Ms ptr tag dar eu am prezentat deja colectia mea de pensule. Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi de tag, am sa-l fac:)...vezi k Iguanitza l-a facut si era impresionanta postarea:D...

    uite aici: http://kittys-treasurybox.blogspot.com/2011/02/my-make-up-brushes-roen.html

    RăspundețiȘtergere
  3. @bondarica:asa e am uitat.am vazut colectia ei si mi a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am cam facut o obsesie pentru pensule !
    ms pt tag ! il voi face in curand <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am sa il fac mai incolo acest tag:>...cand trebuie sa imi primesc setul de pensule:X:D
    Multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooooooo daaa!
    Asta e un tag pe masura!
    Am sa-l fac si eu cu cea mai mare placere :)
    PS:trebuie sa incerci o pensula ptr fond de ten,clasica.
    O sa-ti placa!
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Heii !! Multumesc mult pentru tag !! Chiar o sa il fac , wekendul acesta sper !!! Chiar saunt incantata sa il fac \:D/

    RăspundețiȘtergere
  8. ai multe pensule si frumoase,foarte tare colectia ta

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template