marți, 22 martie 2011

Tag

Hey
Am primit acest tag de la 2 fete dragute carora le multumesc:).(Ally si  Ana Maria)
1. Care ar fi reacţia ta dacă te-ar înşela partenerul?
 E o intrebare grea sincer pentru ca eu cred ca depinde foarte mult de caz si de cat de mult tin la persoana respectiva.Daca chiar il iubesc sunt in stare sa il iert(dupa o suparare zdravana si implorarile lui:P)
2. Dacă ai un vis care ţi-ai dori să devină realitate, care ar fi acela? 
Momentan,sa-si gaseasca tati meu de lucru si sa trec cu bine de BAC.
3. Pe cine ai vrea să snopeşti în bătaie?
Hmm...ar fi cineva...dar nu merita sa-mi "murdaresc" mainile:))Pe mincinosi si pe cei care fac povesti aiurea in general..  
4. Ce ai face cu un miliard de dolari?
 Mi-as plati datoriile,mi-as cumpara multe cosmetice si le-as da la parinti,sora,iubit si bff...Si as face multe giveawayuri:))
Si as da o parte la manastire.
5. Prietenul tău cel mai bun va rămâne întotdeauna prietenul tău cel mai bun?
Se zice ca prietenia intre un baiat si o fata nu e niciodata doar prietenie.Ori lui ii place de ea,ori invers.Dar ca sa raspund la intrebare,nu cred ca ramane intotdeauna pentur ca ne schimbam,ne indepartam si vine altul si tot asa.
6. Ai fost vreodată îndrăgostit de două persoane deodată?
De 2, de 3...:P..Da! 
7. Cât ai aştepta pe cineva pe care iubeşti cu adevărat?
Pot sa spun ca as astepta destul de mult... nu stiu exact cat..pana as simti ca nu mai are rost...
8. Dacă ai câştiga la loto, ţi-ai da demisia de la slujbă?
Nuu.Pentru ca banii se vor termina si in plus cred ca nu mi ar placea sa stau fara activitate.O perioada e ok,e fun,dar prea mult nu.M-as plictisi.Plus ca eu trebuie sa interactionez,sa am ceva de facut,etc. 
9.Cine e în topul celebrităţilor cu care, dacă ai avea ocazia, ai face blăstămăţii?
Nu prea ma omor dupa celebritati,asa ca nu stiu sa raspund la intrebarea asta.Nu am fost indragostita de vedete niciodata.Mai putin acum,cand imi place de Varciu:X:D
10. Ce suge viaţa din tine?
Stresul:( 
11. Cum te vezi peste zece ani?
Cu 2 fete frumoase si un sot minunat:D.Si un serviciu placut,bine platit . 
12. Care e cea mai mare frică/fobie a ta?
Sa ma aflu intr un spatiu ingust,inchis(gurile de aerisire) si nu-mi place sa fiu singura pe afara noaptea.Aud tot felul de zgomote,pe care le interpretez gresit:)) 
13. Ce persoane crezi că sunt cele care ţi-au dat leapşa?
Doua fete frumoase si de treaba carora le multumesc mult:) 
14. Ai prefera să fii bogat şi singur sau căsătorit, dar sărac?
Clar casatorita si saraca:D.Eu nu pot sta fara sa iubesc sau sa fiu iubita:))
15. Care e primul lucru pe care îl faci când te trezeşti?
Ma uit pe ferastra la cum e vremea. 
16. Ai da totul într-o relaţie?
Din pacate mereu dau totul si nu prea primesc in schimb.Dar si cand primesc,iese ceva frumos:D 
17. Cariera ta este vitală pentru tine?
Vitala nu stiu,dar foarte importanta da .
18. Ai ierta şi ai trece peste ceva, oricât de oribil ar fi acel lucru?
As ierta,ca nu pot tine mult supararea(cu mici exceptii),dar as fi mai suspicioasa si mi as aminti mereu. 
19. Preferi să fii singură sau într-o relaţie?
Intr-o relatie. 
20.Trimite leapsa la 6 persoane:
Nu stiu daca ele au facut sua nu taggul,dar il dau mai departe la:







Miss Z
Anda Zelenca
Dariaa
Pixie
Irynuk
Andreea's land

9 comentarii:

  1. Multumesc.Chiar o sa il faccccc :D .

    RăspundețiȘtergere
  2. VAAAI... de ce scrisul asta asa mic?:(

    RăspundețiȘtergere
  3. scuze nu mi am dat seama.e bine acum?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. tnx babe :* dar cred k o sa il pasez lu' pinkie ca nu prea am rabdare sa rasppund la intrebari :-<

    RăspundețiȘtergere
  5. Helloooo! Am trecut azi pe la Flormar si am urmatoarea lista cu preturi :
    pudra- 14 ron,21 ron,32 ron(terracotta), blush -18 ron ,2o ron-duo ,33 ron(terracotta) :D:D

    RăspundețiȘtergere
  6. ce bine imi pare ca l-ai facut.
    :) te pup

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template