joi, 17 martie 2011

Tag& news:D

 Hello.A fost o zi minunata azi deoarece mi-au sosit 2 colete:D...Va povestesc imediat despre ce e vorba.Mai intai tagul:P

Day 03 — Your favorite brush
Elf Complexion Brush
Este foarte fina si buna:X.O ador!


Iar acum vestile.Mi-a venit coletul de la Cool cosmetics si de la Ivatherm !!!
Iata ce mi-am luat de la Andrada:

-Fdt miss sporty-light energy-nuanta 02 medium

-Fdt Maybelline pure liquid mineral - nuanta 020 cameo

-Blush Miss sporty-006 nuts

-Pudra miss sporty- 005





 
 Vreau sa ma apuc de conturarea fetei.Daca stiti filmulete pe youtube sau pe blog ceva legat de conturare please let me know!
Sii..vb imediat si de Ivatherm:D
Yupy:d
Pupici

5 comentarii:

  1. Super produsele de la Andrada !
    :D
    Bravo ! :*
    Eu de aici am invatat sa-mi conturez fata : http://mirese.ecolet.ro/Rochii-de-mireasa-aranjamente-florale-accesorii/sfaturi-pentru-conturarea-fetei-si-evidentierea-trasturilor.html

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuper, sa le folosesti cu placere! :*
    De la Ivatherm ti-a venit lotiunea demachianta micelara?
    Si eu am primit-o mai de mult de la o prietena si de abia acum am inceput-o si sunt placut impresionata de ea! E super, demachiaza foarte bine si se comporta foarte frumos cu tenul.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere!
    Azi mi-a venit si mie coletul de la Andrada :> mi-am luat 3 fonduri de ten printre care si cel cameo 020 de la Maybelline...ink nu le-am testat..de acum maine, pe lumina naturala:D

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere, scumpo ! :*
    abia astept sa vad produsele de la ivatherm <3

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoasa comanda,sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template