joi, 3 martie 2011

Tag de primavara

Hello.astazi sunt intr-o dispozitie mai buna.sunt foarte happy ca mi-a venit o comanda Avon,iar deseara pun alta comanda:D.Ziua de azi la scoala a fost foarte incarcata,3 ore de matematica una dupa alta,fizica+2  lucrari..dar au trecut.Maine e zi usoara,vine surioara acasa si incepe weekendul:D
Am primit un tag de la Irynuk,careia ii multumesc frumos:)
Trebuie sa fac un machiaj sau un outfit de primavara.Am ales machiajul.

Este unul colorat,cu care am participat la concursul lui Alice.
Sper sa va placa...



 Urmeaza sa va vorbesc despre cele 2 quaduri Avon care mi-au venit astazi:X.Pupici:*

P.S:Daca vreti sa incercati niste produse de la Gerovital Plant,dati click AICI . Va trimit un set de minimostre.De abia astept sa le primesc.Pupici:*

7 comentarii:

  1. ce dragutz ai facut acel ghiocel:X...primavaraa..:X..

    RăspundețiȘtergere
  2. draguutt :x
    vroiam sa te intreb despre farmec, te inscrii doar si le primesti sigur ? sau esti aleasa?ca nu am inteles prea bine :( multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  3. @dariia:cred ca le primesti dar nu stiu sigur.uite aici am gasit eu informatia:http://www.the-beauty-addict.com/2011/03/testeaza-noua-gama-gerovital-plant.html

    RăspundețiȘtergere
  4. e frumos,culorile vii,vesele,primavaratice!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template