marți, 15 martie 2011

Tag-30 day challenge-Day 1 &other

Hello.In primul rand voi incepe de azi sa fac acest tag,de30 zile,pentru ca desi s-a facut mai demult eu nu am reusit sa-l fac.Iar acum am primit tagul de la Dariaa si nu am vrut sa o dezamagesc:D.
Day 01 — Your favorite eyeliner
Nu stiu daca e my favourite ,dar e cel pe care il folosesc aproape zilnic.Restul nu stiu pentru ce am dat banii pe ele:|.I don't use them!
Avon Color Trend nuanta white






Si voiam sa va spun ca sunt foarte happy,ca mi-a venit pensula de la Elf azi.am ascultat de Sweet Crazy Lollipop si mi-am luat o pensula pentru fdt.:X.
E fina si desi nu ma asteptam imi place:X..De abia astept sa o probez maine:D.Si ca sa am de unde alege,am comandat 2 fdt lichid de pe blogul Andradei&o sa-mi mai iau probabil altele lichide(am zis intr-o perioada ca nu mai vreau fdt lichid doar mineral,pudra etc..Dar m-am razgandit:D)

Siii...un mic sfat ...voiam sa fac un post diferit pentru asta(dar nu prea stiu cum sa-i zic,asa ca scriu aici).
Am auzit mai demult la Tv ca tasstatura e mai murdara decat Wc-ul:)).De ce?Pentru ca facem multe activitati deasupra ei fara sa ne dam seama.
Eu spre exemplu mananc in timp ce scriu pe mess,sau pe blog.Ma machiez si mai pica praful din pudra,fdt,etc.Mai una,mai alta si ieri cand la insistentele mamei,am curatat tastatura am gasit o multime de chestii ciudate (praf,fire de par,praf de la cosmetice,etc)

Ce vreau sa va sfatuiesc?Sa va curatati tastatura din cand in cand.eu am scos toate butoanele (toate)si am curatat cu spirt medicinal acolo.Apoi am sters butoanele si le-am asezat la loc.Sa aveti grija sa le puneti corect:))

Va pup.O zi frumoasa si scuze pentru postul asa lung:D.E un fel de 3 in 1 azi:))

9 comentarii:

  1. si eu incerc de mult sa curat tastatura ... dar nu reusesc sa scot tastele :(

    RăspundețiȘtergere
  2. @elena bby:incearca cu ceva ascutit.bagi intre 2 taste si ridici/tragi..nu stiu cum sa ma exprim:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!Cum e mina acelui creion?Ca sunt tentata sa il cumpar si eu,dar nu vreau sa ma zgarie...De rezistenta lui ce imi poti spune?Multumesc!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @adriana:mina e ok,nu zgarie,se aplica usor,se vede culoarea pe waterline(eu acolo il folosesc)si tine mult timp.eu il folosesc aproape zilnic si il am de vreo 4,5luni cred..si mai e muult din el..costa pana in 9 lei din cate stiu,asa ca merita sa l cumperi;)..aa si rezista cateva ore..n-am fost atenta l asta pana acum...hope it helps.pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cand scuturam tastatura parca mi se parea ca vad dunarea cum curge(bine curgea cu mizerie). Dar o sa incerc sa ii scot tastele si sa o curat profund.
    Cat despre creioanele avon... Le ador. Sunt tare suparata ca nu am apucat si eu sa imi cumpar colierul acela cu poza Emilia parca se numea. Mereu il vad la colega mea si i-am zis ca il cumpar, nu a vrut... i-am dat dublu cat era el si tot nu a vrut. :)) Am innebunit pentru un colier.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alice:mai este in catalog colierul.e la 35 lei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Super!Nu ma asteptam la o descrie asa amanuntita!Multumesc din nou!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca faci tag-ul :X.Cat despre tastatura si eu vreau sa o curat dar sunt cam lenesa:">

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu prima oara mi-am curatat tastatura dupa vreo 6 ani de utilizare intensa. Nici cu tot spirtul din lume nu am reusit sa o curat complet.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template