sâmbătă, 19 martie 2011

Round earrings

Prin blogosfera umbla un tag cu colectia de cercei,iar eu desi nu am fost taguita de nimeni,sunt obsedata de cercei asa ca va voi arata o parte din colectia mea.Voi prezenta azi doar cerceii rotunzi pe care de ceva vreme incoace ii ador:))

Mai am cercei de argint si diverse modele , dar o sa vi arat cu alta ocazie daca doriti.
Mi-ar placea mult sa-mi cumpar cercei candelabru(nu am decat o pereche spre rusinea mea),dar nu am gasit la mine in oras ceva dragut.Prrobabil o sa mi comand de pe net sau de la Ebiju.

Daca stiti siteuri/bloguri unde se gasesc acest tip de cercei, la preturi acceptabile,please let me know!!!
Pupici:*

9 comentarii:

  1. mama da chiar e obsesie :D foarte frumosi sa ii porti cu placere...eu cred ca am o singura pereche asa :)) nu prea port cercei in general...decat piercinguri

    RăspundețiȘtergere
  2. pe thboxes gasesti la 2 dolari perechea..

    RăspundețiȘtergere
  3. is super!!
    Si mie imi plac astia rotuniz dar nu am asa o colectie:P

    RăspundețiȘtergere
  4. @yoana:m am uitat chiar aseara pe acest site dar nu stiu cum e cu transportul.e cu vama?sau?ai comandat de acolo pana acum?ms

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna. Incerc sa dau sfoara-n tara ca mi-am infiintat primul meu blog! Te invit sa il vizitezi, iar daca iti place sa il incurajezi cu following-ul tau. Mersi frumos :)

    http://iepurash.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa colectie! :*
    Si mie imi plac in general cei rotunzi. :D
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey, vezi ca iti raspunsesem si acolo. :))
    S-au suprapus comentariile noastre.

    Deci unele sunt mate, altele sidefate, unele shimmery si alea 2 cremoase.

    Cum spuneam si acolo, daca treci peste faptul ca si alea sunt putin prafoase (unele dintre ele) e chiar super si merita sa o iei!

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite ce minunatii:x
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100000246471712#!/album.php?id=100000246471712&aid=39641

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template