luni, 28 martie 2011

Review Lotiune micelara Ivatherm

Hello.
Dupa cum bine stiti,am fost aleasa sa testez 2 produse de la Ivatherm.Dintre cele doua,unul este Lotiunea micelara.

Iata ce spun ei despre acest produs:
Indicatii:demachiant formulat cu o tehnologie noua pentru orice tip de ten,chiar si cel sensibil sau cu dificultati majore:dermatita seboreica,cuperoza,piele matura sau uscata,piele grasa cu probleme si imprefectiuni(aici ma cam incadrez eu:D)
Curata si demachiaza fata,ochii si buzele lasand pielea curata,proaspata si delicata.
Proprietati:Este  filmogena(whatever that is),bacteriostatica si seboreglatoare.Contine un numar mic de ingrediente,cele mai importante fiind miceliile,structuri moleculare de forma sferica ce asimileaza particulele de praf,sebum si resturi de machiaj,curatand delicat si in profunzime tenul.Contine 30% apa termala Herculane,calmanta si antiiritanta.Are pH fiziologic,nu contine sapun,aclool sau coloranti.
Mod de folosire:Se imbiba cu solutie o discheta demachianta si se aplica pe piele cu miscari usoare.Inlocuieste cu succes demachiantul clasic , dar si lotiunea tonica.Nu necesita clatire.Sterge chiar si machiajul rezistent la apa.

Acum sa va povestesc eu.
In primul rand imi place ambalajul.Simplu,gramaj mare(250ml) si e usor de purtat intr-o calatorie de exemplu.
Am auzit multe lucruri despre lotiunea micelara si eram foarte curioasa ce este:)).Apoi am descoperit ca este de fapt un demachiant si nu mi se parea mare lucru . Poate doar denumirea.Dar totusi am vrut sa l incerc.Ceea ce imi era mie frica ,era sa nu ma irite.Am avut demachiant lichid de la Nivea si nu-mi placea ca atunci cand incercam sa demachiez ochii,ma usturau si renuntam:)).De aceea am folosit doar demachiant crema(de la Avon)de mult timp incoace.Dar,cu acest produs a fost total diferit.Pot sa-mi demachiez ochii fara nici o problema.Este foarte fin din acest punct de vedere si totusi foarte bun.Are un miros usor, placut si trebuie putina solutie pusa pe discheta demachianta.Curata in profunzime si lasa tenul curat,proaspat.Demachiaza foarte bine si ochii, iar aici ma refer in special la rimel,pe care de multe ori il gaseam a2a zi dimineata curs pe sub ochi,pe vremea cand foloseam alt demachiant.Nu am mai avut aceasta problema de cand folosesc Lotiunea Micelara.
Cred ca si tenul meu il iubeste tare mult,pentru ca fiind pentru tenul gras,ii face bine.Am inceput sa o folosesc si dimineata inainte sa ma machiez,urmata de crema tot de la Ivatherm si tenul meu nu mai este la fel de uleios.Chiar pot spune ca este mai curat,mai placut la aspect si mai putin gras.
Mie imi place foarte mult aceasta lotiune si o recomand din tot sufletul.Se consuma si foarte putin,pentru ca eu o folosesc de2X pe zi si nici nu se observa :)
Curand voi reveni cu un review la crema pentru ten gras cu tendinta acneica,un alt produs de care m-am indragostit ,dar pe care as vrea sa-l testez mai mult timp inainte sa vorbesc despre el.

P.S:I-am mai gasit o intrebuintare lotiunii micelare.M-am patat cu rimel intr-o dimineata pe bluza si pe blugi(blugi deschisi la culoare..spre gri..alb) si eram foarte stresata ca ce fac.Daca tot aveam lotiunea langa  mine m-am gandit sa incerc sa vad.fiind demachiant ar trebui sa mearga.Si a mers!Mi-ascos pata in cateva clipe.si am putut purta blugii that day!Asa ca este bun si pentru scoaterea petelor de machiaj:P

4 comentarii:

  1. ahahaha...nu m-am gandit niciodata cand m-am murdarit de ceva cosmetic sa incerc cu demachiant bagam apa la greu si se intindea nu mai era buna de nimic bluza resp cat de tare :X mai mai ca as murdari ceva intentionat sa vad daca functioneaza :))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu o am si sunt multumita de ea, in schimb eu o consum destul de repede pentru ca imi dau zilnic cu tus si rimel, imi place si mie pentru ca demachiaza rimelul rezistent la apa, la inceput o vedeam mai mult ca o lotiune tonica, dar mi-am dat seama ca demachiaza foarte bine.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template