luni, 14 martie 2011

Review Dedeea

Andreea,care a castigat premiu special la concursul de machiaj (a facut un filmulet foarte dragut:) ) mi-a trimis astazi review la masca de par primita.
Iata ce spune ea:
"Buna Mada,stiu ca a trecut foarte mult timp ,dar uite ca am revenit cu review-ul.
Tin sa iti multumesc foarte ,foarte mult pentru premiu.Am avut ocazia sa incerc un produs foarte util dar si eficient.
Dupa cum bine stiti acum ceva timp ,am castigat aceste doua produse:
1.Crema tratament pentru par Frutta-serical
2.Accesorii pentru unghii

In acest review ,voi descrie doar crema de la Kallos,deoarece nu am apucat sa folosesc floricelele pentru unghii:(
,,Este un produs regenerant pentru par pe baza de amestec de hidroacizi naturali proveniti din fructe si legume.Este indicat pentru par normal.”

Ce imi place:
-mirosul fructat(aceasta crema are un miros delicat,fructat ce ramane in par ,dar nu este deranjant)
-consistenta(usor gelatinoasa:d)
-faptul ca imi lasa parul moale,usor de pieptanat,iar varfurile nu mai imi sunt atat de tocite ca inainte
-pretul
-culoarea(este rozzz:x)
-aa si am uitat sa specific faptul ca parul nu mai imi cade atat de mult


       Ce nu imi place:
    -timp de asteptare(30 de minute mi se pare prea mult)
 
Eu va recomand sa o incercati.:)
Nota: 8,5/10"

Multumesc pentru review draga:)

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai pentru ce scumpa:*:*daca mai ai nevoie de ceva nu ezita sa imi spui.Te voi ajuta cu mare drag..app:-? cand e ziua ta?

    RăspundețiȘtergere
  3. @dedeea:ziua de nastere e in 5 noiembrie:D
    Dar mai e ziua mea si de 1 iunie:))glm:P..a ta?:*

    RăspundețiȘtergere
  4. 23 aprilie..off.speram ca apuc sa iti spun la multi ani:))..am sa imi notez data,pe un carnetel.Totusi am o dilema..ma poti ajuta?
    Acusi e majoratul..si nu stiu ce sa aleg.Organizarea unei petreceri sau o excursie in strainatate? Am de ales intre acestea doua:)) dar nu stiu ce sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte util review-ul!
    Problema cu varfurile o am si eu si a inceput sa-mi cada si din par... uff...

    RăspundețiȘtergere
  6. deea, si eu folosesc in prezent masca aceasta, iar inainte am avut-o pe cea cu lapte.
    ceea ce vreau sa-ti spun este ca este la fel de eficienta daca o folosesti ca pe un balsam de par: o aplici si o lasi numai 3-4 minute, timp in care o omogenizezi bine prin par (evitand radacinile daca parul are tendinta de a se ingrasa repede) si apoi o clatesti. nu e obligatoriu sa stai jumatate de ora cu ea in par ca sa functioneze! e bine ca o data la doua saptamani sau chiar mai mult, cand te rasfeti intr-o baie cu spuma, de exemplu, sa o aplici mai generos si sa o lasi sa actioneze mai mult - 20-30 de minute, dar poti sa o folosesti mereu ca pe un balsam si tot o sa observi aceleasi imbunatatiri ale texturii si sanatatii parului!
    mastile Kalos sunt pur si simplu miraculoase!
    eu nu mai vreau sa folosesc altceva niciodata :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru sfat:*:* Chiar am sa o folosesc asa.Nu stiam ce sa fac cu timpul de asteptare.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template