sâmbătă, 26 martie 2011

Review Blush Avon

Pentru ca v-ati dorit,voi face un mic review la blushul de la Avon.
Eu am nuanta Soft Plum.Mai exista o nuanta de  maro ,nuanta Russet,insa nu o am(momentan:D)
Are 6 grame,iar ambalajul este ca si cel de la quaduri.Are o oglinda mare si o pensula,pe care eu personal nu o folosesc,insa nu este rea.
Culoarea este placuta si mie mi se pare interesanta.E un roz inchis,mi se pare ca trage putin spre un visiniu.
Este cam sidefat,insa se vede frumos cand este aplicat.Imi place e ca e pigmentat si se ia pe pensula usor.
Se intinde bine si ramane pe obraz.
Initial mi se parea ca se vede prea puternic,insa il blenduiesc putin cu pensula kabuki si se vede super.
Personal imi place si sunt multumita de el.


Cred ca Avonu incepe sa se dezvolte si sa promoveze produse mai bune decat in anii trecuti.
Am primit acest blog award de la Madalina careia ii multumesc.

3 comentarii:

  1. de mult ma bate gandul sa mi-l iau,dar mereu iau tot altceva si cheltui prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai e aparut luna trecuta deci nu chiar de mult ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ma gandeam cum arata acest blush,astazi dau si eu comanda la Avon si am sa-l comand.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template