miercuri, 30 martie 2011

Random&the book

Hey fetele.Ce faceti?
Eu sunt foarte happy ca mi-a sosit cartea.

Imi place de ea,ca e mare,are 12 capitole si scrie pe intelesul tuturor.Am inceput sa o citesc,insa mi-e teama ca o voi termina prea repede.As vrea sa tot citesc din ea,sa nu se mai termine.M-am bucurat ca un copil azi cand am primit o.Si ciudat,am primit chiar si aviz azi,dar nu era nevoie,caci am mers eu la posta imediat ce am iesit de la scoala:X.

Doar un lucru nu-mi place momentan.Parca are prea multe poze,sau pagini cu poze pe toata foaia si eu vreau sa scrie mai mult,sa citesc,ca poze vad si eu pe net...Sper sa fie ok mai departe,sa contina ceea ce mi doream.

Anyway,azi a nascut o prietena de a mea(ea are30 ani si mai are un baietel)o fetita:D.Ador copii mici si i-am cumparat o groaza de hainute roz:X.O sa le pozez zilele acestea poate.Trebuie sa mai cumpar si jucarii :P.

Acum ma apuc iar de citit,iar voi sa va apucati de facut machiaje pentru concurs;)).Vineri voi face prima postare din carte probabil.
Iar mai deseara,voi rezolva tagurile,acum mi-e atat de lene&somn:))
Pupici:*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template