duminică, 13 martie 2011

Last night out

Hello.Azi o sa scriu mai putin,in schimb o sa va arat niste poze de aseara:P
Machiajul nu este nimic deosebit(am pus mai mult accent pe machiajul fetei).L-am realizat cu un fard de la Avon,pe care desi l-am spart,inca il folosesc pentru ca imi place mult.Se aseamana cu quadul Drama de la Elf(doar ca e mai putin sidefat ca acela).

Pozele sunt facute de mine,cu chiu cu vai:))...Asa ca imi cer scuze pentru calitatea lor.
Pupici!
Ma apropii de100 de followeri!Yey!

9 comentarii:

  1. Party girl!:>
    Eu am varianta pe maro...si culorile sunt mate :D

    RăspundețiȘtergere
  2. suuuuperb arati!!!!imi place si machiajul,dar outfit-ul este minunat!!so beautiful girl!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @miss Z:eu l-am luat de la reprezentanti cand deja nu mai era in catalog.si doar nuanta aceasta am gasit o:P
    @modniza:multumesc mult:)

    RăspundețiȘtergere
  4. oooh:D ce frumos e outfit`ul :D si machiajul e dragut ;)) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. ti-a stat foarte bine si machiajul si tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. s-a potrivit perfect machiajul cu tinuta! superb !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc mult fetelor.inseamna mult pentru mine.cred ca o sa mai postez outfituri pe viitor.mi-a fost cam teama pana acum..va pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoasa tinutaa !!!
    Doamne paleta aceea era favorita mea , dar nu se mai gaseste :-< . Sa mai postezi outfit-uri !!! :x

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template