luni, 7 martie 2011

Gel demachiant pentru spalareasi tonifierea fetei vs.Spuma gel pentru spalare si tonifiere

Buna.Scuze pentru titlul atat de lung.E de fapt acelasi produs doar ca are denumirea diferita:))

Am scris mai demult,aici despre spuma gel de la Oriflame.Am fost incantata de ea,asa ca am comandat-o din nou.dar surpriza:cel nou,are ingrediente noi,denumire noua si ambalajul putin diferit.
Adica,pe langa extractul organic din arbore de ceai, are in plus ulei de rozmarin.

Cel vechi era un gel verde,se simtea puternic pe fata si lasa o senzatie de prospetime.

Acest gel ,nu are culoare,mirosul e putin diferit,insa tot isi face treaba bine.Si e bun ca demachiant sau doar ca spuma pentru spalare/tonifiere.Aaa si are niste mici particule prin el.ca bulele de aer..
Are 150 ml,costa in jur de 14 lei cred(depinde de oferta )si imi place mult senzatia pe care o ofera pielii dupa ce ma spal cu el.Il recomand;)

Maine voi scrie despre noul blush de la Oriflame si tusul maro pe care mi l-am comandat,deoarece cel de la Elf,s-a uscat si nu-l pot folosi.
Va doresc o seara frumoasa si maine o zi minunata de ziua voastra!
Pupici:*

2 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template