marți, 1 martie 2011

Face painting contest..voteaza concurenta favorita!

Hello.Au aparut pozele pe blogul Adynei si e timpul sa votati.
Look HERE!
Si eu am participat cu urmatorul look.

Ce-i drept sunt multe machiaje mult mai frumoase,dar eu m-am straduit pe cat am putut.Si m-am distrat foarte tare cand l-am realizat.Asta conteaza pana la urma.Iar ai mei s-au distrat  copios pe seama mea:)).
Sper sa va placa totusi si sa ma votati.Chiar mi-ar placea sa castig unul din premii.Multumesc mult.Pupici:*

4 comentarii:

  1. o da!te-am vazut pe blogul adynei si te-am recunoscut.si eu m-am inscris(nr 34....parca....nu mai stiu ce numar am...in fine)dar sincer nu cred ca o sa castig ceva la ce "capodopera" am facut.
    apropo,mersi muuuuult ca mi-ai explicat cum sa pun gadget-urile alea pe blog.si succes cu concursu'

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template