vineri, 4 martie 2011

Elf mini order

Me again!
Am comandat acum vreo2 saptamani la Elf,un blush si o pudra bronzanta.
Blushul e foarte pigmentat imi place,desi are mici particule cu sclipici.e nuanta Glow.din  pacate l-am scapat pe jos acum cateva zile si  e praf acum...:((...anyway mi-am comandat alte blushuri de la Avon si Oriflame:D...



Dar dilema mea este in legatura cu pudra bronzanta.E nuanta sun kissed.Initial am luat-o pentru conturarea fetei,pntru iluminat ceva de genu.Dar desi imi place ca e pigmentata,este si sidefata si cam deschisa,sau nu stiu cum sa ma exprim.Ideea e ca nu am folosit-o pana acum.Voi o aveti?pentru ce o folositi?!Am auzit doar lucruri bune despre ea si-mi pare rau ca nu o pot folosi!


Iar pentru conturarea fetei ce-mi recomandati?(la un pret acceptabil)
Multumesc mult fetelor:*
XOXO.

8 comentarii:

  1. pacat de blush ca s-a spart...
    pudra bronzanta o poti folosi pe obraji in loc de blush, pe decolteu...dar vara...sau cel putin eu asa o vad...

    RăspundețiȘtergere
  2. http://notdoctorhouse.blogspot.com/2011/01/day-14-shortpost.html
    poate merge si la blush

    RăspundețiȘtergere
  3. Si blushul meu de la Elf s-a spart.Era identic cu al tau,saracul :))
    Cat despre bronzer asta este ptr un sun kissed look.
    Ptr contour ai nevoie de ceva mai inchis.Il poti incerca pe cel de la Elf (cel Studio Duo-blush si bronzer)19 lei.
    SI Nyx mai are ceva bronzere faine ptr contour si destul de acceptabile ca pret :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu am aceeasi nuanta la pudra ca tine:) o folosesc ca bronzer.

    RăspundețiȘtergere
  5. pacat ca s-a spart blushul, pare o culoare frumoasa, ma tenteaza sa o iau si eu.
    cat priveste pudra Sun Kissed, e unul din produsele mele preferate din ce am incercat de la ELF.
    eu o folosesc deasupra blushului ca iluminator, il aplic exact deasupra pometilor cu pensula aceea taiata in unghi tot de la ELF. il blenduiesc spre tample si pe tample si apoi aplic inca putin pe frunte la radacina firelor de par (da efectul acela de "glow" si de "sun-kissed"), iar mai nou i-am gasit o utlizare grozava si ca highlight in machiajul ochilor, atunci cand ma machiez cu tonuri de maro sau verde, de exemplu. e grozav!
    il poti folosi si ca fard pur si simplu cand nu ai timp sa te machiezi elaborat. adaugi un pic de eyeliner si un pic de rimel si: gata!
    e un produs foarte versatil, mie imi place mult! aproape ca te poti machia numai cu el.

    RăspundețiȘtergere
  6. imi pare rau ca ti s-a spart blush-ul.eu am pudra bronzanta luminance si imi place foarte mult. tot vreau sa imi mai fac o comanda elf dar prioritar e fondul de ten colorstay care e gata:(

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template