luni, 28 martie 2011

Do you know?&Random

Hey.Ieri am fost o prezentare la Oriflame,iar acolo spunea ca ei sunt pe locul 5 in top ,iar Avonul pe locul 131.Desigur,la intalnirile Avon,ceva de genul spunem si noi:))
Eu de 3 ani iubesc Avonul,asa ca eram foarte indignata.Am inteles ca L'oreal e pe primul loc dar sunt curioasa care e cu adevarat topul.Macar top10.Imi vine greu sa cred ca Avonul,sau Oriflameul ar fi in top10.Cand sunt firme caMac,Clinique,L'oreal,Estee lauder,etc.mult mai bune.
Am dat un search pe google,dar nu am aflat nimic concret.voi cum stiti?
si chiar.Ce preferati:avon sau Oriflame.Mama vrea sa se bage la Oriflame:-s.
Eu folosesc de la ambele,dar prefer Avonul.No offence.

Si inca o veste buna:D
Mi-am comandat cartea 'Machiajul perfect - Secretele unui profesionist' in sfarsit:X.Zilele acestea trebuie sa vina.Sper ca maine:)).Am luat-o de pe www.teora.ro si au o reducere de20% si transport gratis pt comenzi>20lei.Deci va costa cam 39lei...Si eu voiam sa o iau cu 50 lei de pe alt site.Noroc ca am vazut un articol:x.

Ma gandeam sa scriu cate un capitol din carte pe blog,gen desore fata,ochi,despre blush,etc.V-ar placea?
Pupici:*

6 comentarii:

  1. si eu tot avon prefer :D

    mie mi-ar placea sa scrii ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu prefer Avonul..nu stiu de ce :-??..parca are si mai multe produse si sunt prezentate mai bine..nu sunt prea atrasa nici de catalogul de la oriflame :)).Mi-ar placea sa scrii ...asa putem sa citim putin din carte si fara sa o cumparam :)). pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie mi-ar place sa ne redai unele sfaturi din carte, poate aflam unele trucuri noi. La fel ca voi si eu sunt fan Avon :P

    RăspundețiȘtergere
  4. eu... sunt fidela avon`ului de cativa ani, si pana acum aveam o parere tare tare proasta despre oriflame... insa am descoperit niste produse extraordinare, asa ca incet incet oriflame`ul castiga teren (si inca mult) in fata avon`ului.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template