joi, 24 martie 2011

Do not buy

Acum cateva saptamani va povesteam ca am cumparat benzile de curatare a porilor de la Beauty Formulas.Big mistake.

Ce  spune ca fac:-indeparteaza punctele negre si impuritatile
-deschide porii pentru o piele mai sanatoasa
-ajuta la eliminarea bacteriilor care cauzeaza pete
-este testat dermatologic
-hypo alergenic

Teoretic ar trebui sa am porii mai curati si mai putin vizibili.
Am incercat in mai multe feluri sa le aplic,sperand ca vor avea rezultat. No way.Nu s-a observat vreo diferenta.Cam un punct negru,doua daca s-au observat pe banda respectiva.
Plus ca la un moment dat imi ramanea si lipicioasa pielea din jurul nasului si  trebuia sa ma demachiez si sa ma dau cu crema . 
Nu le recomand.Nu fac nimic,investitie aiurea.Numai eu puteam da banii pe asa ceva:))
De ce imi e mie ciuda e ca nu am cumparat altceva mai folositor de banii aceia.Eventual o masca sau ceva.Ce imi recomandati sa cumpar data viitoare cand merg  DM?
Pupici si nb.

P.S:Imi cer scuze ca nu am mai postat ceva interesant de o vreme,dar am inceput sa invat pentru Bac si nu am mai avut timp:D.Dar promit ca o sa revin in forta.Vreau sa vb.despre blushurile ce le-am folosit lately si sambata vine comanda Avon.Alte bunatati:x.

8 comentarii:

  1. si eu mi-am luat benzi asemanatoare din DM si nu au avut nici un rezultat bineinteles.am avut mari sperante dar degeaba

    RăspundețiȘtergere
  2. cele mai bune sunt acelea cu carbune din kaufland,nu stiu de la ce sunt k am uitat..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti le recomand pe cele de la Montagne Jeunesse. Am scris despre ele aici: http://notanothermakeupblog.blogspot.com/2011/02/nose-pore-strips-montagne-jeunesse.html

    si au si un pret bun :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai bine faci o masca acasa cu lapte si gelatina:):D
    da rezultate super:X

    RăspundețiȘtergere
  5. hey:*
    eu iti recomand un fel de scrub de la L'oreal, e vreo 30 ron, il gasesti si in hypermarket, tubul e cu alb si cu mov, si are 3 particule albastre de curatare, e f bun. e ceva cu 30 sec nush ce. eu am staat sub 30 sec si nu mai aveam niciun punct sau impuritate pe fata.
    sper sa te ajute :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ti-am spus ca nu sunt bune de nimic[-x

    RăspundețiȘtergere
  7. le-am incercat eu pe cele de la monatgne jeunesse dar tot nu au facut nimic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu astea la fel am patit si io. Insa sint foarte multumita de cele de la Balea (tot din DM). am "recolta" bogata cu ele :)))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template