marți, 29 martie 2011

Concurs !!! (update)

 Iata datele despre concurs finally!:D

Pentru ca se apropie banchetul de cls a12a,vreau sa realizati un machiaj glam care sa mearga atat ziua(la defilare)cat si seara la banchet(la petrecere).
 
Reguli:
-sa fiti followeri ai blogului
-sa scrieti pe blog despre concurs
-sa-mi dati mail (madalinasiescu@yahoo.com) cu numele de gfc,linkul catre postarea voastra si cateva poze(close up la ochi si toata fata)
-Castigatoarea o voi alege eu cu ajutorul unei prietene.
De asemenea,as vrea sa-mi spuneti in mail si daca sunteti de acord sa pun pozele voastre pe blog la sfarsitul concursului.

Premiul:
-Un veil/primer(matte finish primer) si un blush (nuanta pure desire)de la Pure Touch Minerals !

Sper sa va placa acest concurs si sa participati in numar cat mai mare.

Durata:29.03-13.04. 20.04

17 comentarii:

  1. Imi place concursul:D
    Am sa particip:D
    Dar cand e data limita?

    RăspundețiȘtergere
  2. @Irynuk:ma bucur:).astept pozele.am scris mai jos:13 aprilie

    RăspundețiȘtergere
  3. da acum am vazut:))
    era mic scris si nu vedeam:D
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. asa de repede?Maine am de facut un tortulet si un machiaj ..Ufff...da ma incanta foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  5. SI eu as vrea sa particip, sper ca pana atunci sa reusesc sa fac ceva care iti va placea. :* Eu si Leya Creations organizam un giveaway impreuna, te asteptam >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Madlen,putem participa cu mau multe machiaje?

    RăspundețiȘtergere
  7. bine ca ai lungit termenul sa am si eu timp sa fac !:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mada,te-ai hotarat cu ce te vei imbraca :D ?

    RăspundețiȘtergere
  9. @manuelita92:pana in 20.04.am scris
    @honey bunny:nu inca,stiu doar ca vreau o rochita scurta:P

    RăspundețiȘtergere
  10. nu se poate!!!!!nu am postat despre concurs pe blog...am verificat acum postarile si n-am gasit niciuna despre concurs...off si credeam ca am postat!!!ahhh...ce fac???mai pot participa???ma gandesc ca daca as posta acum ar fi degeaba...

    RăspundețiȘtergere
  11. @me myslef:posteaza acum.mai sunt cateva ore.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template