joi, 10 martie 2011

Cleansing nose pore strips

Buna.Azi am ajuns in sfarsit la DM in Real.Nu am stiut de dinainte ca o sa merg si nu am apucat sa ma gandesc cam ce as vrea sau sa vad ofertele si am avut timp la dispozitie doar cam10-15 minute sa ma uit prin magazin sa vad ce vreau(eram pe fuga)..Asa ca desi as fi vrut sa cumpar jumatate din magazin,am cumparat doar ceva ce cred ca am nevoie si sper sa fie eficient si anume:Benzi de curatare a porilor de pe nas.
Pe cutie scrie ca trebuie sa ud zona nazala si sa aplic banda apasand usor.Dupa10-15 minute se dezlipeste.
Ceea ce trebuie sa faca:sa curete si sa inchida usor,rapid si eficient porii.
In aceasta seara voi incerca sa vad cum functioneaza.Chiar sunt curioasa daca sunt bune:).voi ati folosit asa ceva?cum sunt?
Asa arata cutia:

Asa arata un pliculet:

Pupici:*

12 comentarii:

  1. hey:* buna..am intrat fuguta:)) pe blog sa iti las un comm..dupa ma duc iar sa invat8-) ohh..am avut si eu benzi de astea.le-am cumparat din kaufland dar pentru mine nu au avut niciun efect.Nu mi-au placut deloc.Sper pe tine sa te multumeasca acestea:*

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt bune, eu le folosesc. scoate punctele negre ca pe ace, dar sunt tare scumpe la cate pliculete are...sa dai cu crema dupa ce il iei jos de pe nas, sa nu te iriti. pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca nu le-ai incercat ? Eu am avut benzi pt nas , dar nu de la firma asta , alta , cum se numea nu mai tin minte , ceva cu extract de carbune, iar dupa dezlipire nu exagerez dar 2,3 au fost scoase .

    RăspundețiȘtergere
  4. Cele cu extract de carbune le-am folosit si eu si ptr mine nu au avut nici un rezultat.
    Sa ne zici cum sunt astea :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. am folosit si eu niste benzi luate din DM dar nu dinastea si nu au avut nici un efect :(. sper ca ale tale sunt bune

    RăspundețiȘtergere
  6. eu am incercat de la alta firma, din real le-am cuparat, si au fost bune.desigur....eu am si foarte multe puncte si poate de aceea :))

    RăspundețiȘtergere
  7. :))contorverseee..hai ca abia astept review-ul

    RăspundețiȘtergere
  8. @deia:au fost 10,5lei..la reducere.in mod normal sunt15lei;)

    RăspundețiȘtergere
  9. eu le folosesc!
    daca vrei sa fie eficiente fa aburi cu ceai de musetel,rozmarin,arbore de ceai,galbenele...ce ai la indemana!si aplici banda pe zona inca umeda de la aburi,lasi sa se intareasca si apoi dezlipesti nin ambele laterale ale nasului spre varf!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ale:ms de pont.o sa incerc maine seara

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template