vineri, 18 martie 2011

Challenge

Pentru ca am primit o provocare de la Honey bunny, pe care deja toti o iubesc,m-am hotarat sa-l realizez astazi.Ea a vrut sa nu insist atat de mult pe ochi,cat pe buze.Asa ca,pentru ca nu aveam un roz atat de puternic,azi am dat iama prin magazine in cautarea unui ruj roooz!!!
Iata ce am gasit sa semene cat de cat:

Si pentru ca in poza de inspiratie erau niste cercei roz,am cautat si cercei roz.Nu am gasit inimioara asa,dar am gasit iepuras roz si m-a dus cu gandul la Honey bunny:)).Asa ca i-am luat.

Am vrut sa mi ondulez parul,dar dura prea mult si sincer mor de foame.In loc sa mananc stau pe blog si scriu:)).Asa ca am ales sa schimb cararea precum in poza:P.




Nu a iesit grozav,mai ales fiindca nu pot sa zambesc cu gura deschisa(nu stiu de ce nu ies bine in poze asa,nu suport sa zambesc cu gura deschisa),dar am incercat.
Mi-a placut provocarea.Astept altele la fel de ingenioase:)
Pe maine am o mica postare de do it yourself,ceva ce am facut eu azi:P
Va pup!
O zi frumoasa si un inceput de weekend minunat:)

P.S:Aici a fost soare de dimineata:DYeey:P

5 comentarii:

  1. Hei ! :*:*:*
    Ma bucur ca ai facut provocarea !
    Ce rujulet frumos ti-ai luat .. :X
    hihi .... ce frumosi sunt cercelusii astia iepurei ;;) .. Vezi? Ma porti cu tine oricand vrei ! :))
    Imi place tare mult cum iti sta !
    App ..esti frumusica foc,mai ales cand zambesti !
    Felicitari pentru ca ai indeplinit cerinta cu brio !
    O sa ma mai gandesc la o cerinta ! Sper sa iti placa si urmatoarea !


    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    RăspundețiȘtergere
  2. @honey bunny:ma bucur ca iti place:P..si da,te port k me de acum;))
    De abia astept urmatoarea cerinta:D

    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. haha same here nici eu nu pot zambi in poze...iti sta ff bine cu acest ruj :X mergea si mai puternic de atat

    RăspundețiȘtergere
  4. ce ruj lucios!e super tare!iar cerceii foarte dragalasi:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Super ruj, super cercelusi:XAdorabili ce sa mai.Te duc exact cu gandul la honey bunny:) Super

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template