joi, 3 martie 2011

Avon Quads

Cum am spus in postul anterior,vreau sa va arat si sa va povestesc despre cele 2  quaduri pe care mi le-am comandat si care au venit astazi:x.Sunt foarte incantata de ele.
Primul este Island Breeze,iar al 2lea este Striped camouflage din editia aceea in culorile tigrului.
Sunt foarte pigmentate,se aplica usor si culorile sunt frumos alese;Se pot realiza machiaje super cu ele.
Primul are nuante de verde si maro,insa al doilea are niste nuante foarte frumoase,de care m-am indragostit...In afara de nuanta de maro este un portocaliu superb,un crem deschis si un galben auriu.
Am reusit sa plasez comanda in seara aceasta,desi initial nu a mers siteul.Mi-am comandat noul blush si viitorul premiu de la giveaway.
Iata pozele cu cele 2 quaduri si machiajul facut cam in graba cu cel de-al doilea quad pe care in adoor:X...
















Ce v-ati mai luat de la Avon,Oriflame?zilele acestea trebuie sa-mi vina si mie comanda la Oriflame.Can't wait:D...
Pupici.Noapte buna si nu uitati sa am votati(daca vreti desigur:P) aici , concurenta numarul 3:)

7 comentarii:

  1. Eu in ultimul timp nu mi-am mai luat nimica, poate la campania urmatoare.Arata foarte bine trusele, nu ma asteptam sa fie pigmentate. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. De la Oriflame nu mi-am mai luat nimc,desi comanda trebuia sa vina ieri ,aufost unele probleme si va ajuge Luni din pacate pt colegele mele care o asteptau ca pe altceva, iar la Avon mi-am comandat o multume de lucruri ,abia astept sa ajunga comanda maine, din pacate voi fi la munca pana seara dar vin acasa zburand sa le vad.Island Breeze e super dragut.Am auzit lucruri bune si despre Mocca Latte.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine trusele. si eu astept comanda din c04 dar abia diseara o sa fie plasata de reprz asa ca am de asteptat pana ma intorc de acasa

    RăspundețiȘtergere
  4. eu mi-am luat pensula de blush din c4 si spumantul de baie cu martzipan de la oriflame. Pensulica e foarte frumoasa ca aspect, dar mi se pare putin cam aspra, totusi isi face treaba perfect, iar spumantul de baie miroase yummy. De la avon, mi-am facut un micstoc de creioane supershock gel eyeliner :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa incerci quadul electric purple,e genial!:X

    RăspundețiȘtergere
  6. m-am machiat si eu cu o trusa din aceasta gama(trusa apartine prietenei mele) culorile sunt intense si se aplica usor ...eu mi-am luat de la avon creion retractabil pentru ochi despre care pot sa spun ca e foarte bun nu se intinde si rezista mult timp iar de la oriflame i-am luat prietenului meu parfumul arhitect, initial am vrut sa-i iau giordani dar m-a cucerit forma parfumului arhitect si pot sa zic ca miroase wow!! :*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template