duminică, 27 martie 2011

Avon Order

Ieri mi-a venit comanda si voiam sa va spun ce mi-am comandat.
Din lipsa de fonduri m am limitat la 2 produse,dar bune:D
Am luat pensulade blush si noul fdt cu minerale,lichid.

Aseara le-am si folosit si pot sa spun ca sunt geniale!!!
Sunt happy ca in sfarsit mi-am ales nuanta buna la fdt.
Pensula are un ambalaj dragut si este foarte fina:X.Imi place ca este taiata intr-o parte si se aplica foarte usor blushul cu ea.Cea de la Elf,din gama normala nu era buna deloc,pentru mine cel putin,insa aceasta e minunata.Nu credeam ca o sa-mi placa atat de mult si ca va fi atat de fina.

Iar fdt,este a2a nuanta,anume Natural Beige si chiar aratam foarte natural cu el pe fata.Are acoperire buna.Aseara,prietenul mi-a spus ca i se pare ca am o piele curata si fina si ca arat foarte bine.Iar el , credeti-ma ca imi spune in fata daca nu e ceva ok.(cand ma dau cu prea mult fdt,sau se vede urat,imi zice:D)

Le recomand pe amandoua , mai ales pensula de blush.Este 13 lei si-si merita toti banii.
Voi ce ati mai facut?Aici a fost foarte urat ieri(ploaie,tunete,fulgere) dar acum este soare si frumos:)Va pup si Va doresc o zi frumoasa:)

6 comentarii:

  1. am auzit numai de bine de pensula pentru blush pe care tocmai ai cumparat-o. sa o folosesti sanatoasa si ma bucur ca ti-ai gasit nuanta perfecta la fondul de ten, eu cred totusi voi face un sacrificiu financiar si ma voi orienta catre Vichy. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-ai gasit nuanta perfecta la fond de ten.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm am auzit numai cuvinte de lauda despre fondul asta de ten.
    Sunt curioasa de pensula, mi-am luat de la elf din gama normala si imi vine s-o arunc la gunoi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur pentru tine :* .
    O sa imi iau si eu pensula de la avon ,gata ! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi se pare mie sau cei de la Avon incep sa scoata produse mai ok?:D yoy...sa le folosesti cu placere!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata tare bine pensula:x Sa folosesti produsele cu drag:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template