sâmbătă, 5 martie 2011

Avon order&swatches

Cred ca v-am innebunit cu avonu.(asa zic colegii mei de clasa:D)Scuze.Dar daca tot pun comenzi,nu ma pot abtine sa nu comand si pentru mine cate ceva....
Deci azi am primit asa:

Crema de corp pentru fermitate

Oja nuanta cherry jubilee(este cea de pe unghii)-imi place foarte mult..un visiniu aprins....

Si noul blush in nuanta soft plum..la care ii voi face review curand..Pot doar sa zic ca e pigmentat,e o culoare foarte frumoasa si l-am aplicat putin pe obraji acum si se vede foarte foarte frumos...saptamana viitoare il voi folosi zilnic si o sa fac review dupa aceea.Momentan imi place mult:D ..Doar ca pensulita nu e buna pentru aplicare...am folosit-o pe cea de la elf si urmeaaza sa o comand pe cea de la Avon.



Si am primit cadou o gentuta/sacosa/plasuta whatever far away,foarte mica fata de cum credeam eu ca e...dar e draguta...

Azi a fost baba mea si sunt happy ca a fost cald si soare:X...

Si vreau sa fac si swatchuri la paleta aceea de 6 culori pe care am folosi-to ieri,pentru ca m-a rugat Madalina.



 Pupici:* si o zi frumoasa...

15 comentarii:

  1. Si eu am dat o comaandaa la Avon , abea astept sa vina 1!! :D
    Doamne ce imi plac culorile din paleta aceea :( .

    RăspundețiȘtergere
  2. @dariaa:ma bucur foarte mult.o sa fie o mica surpriza curand:D..fi pe faza...

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am crema pentru fermitate dar din gama veche e bunicica ...imi place mult gentuta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu astepr comanda avon.credeam ca vine vineri:(. mi-am comandat si eu o oja dar mata,abia astept sa vad cum e

    RăspundețiȘtergere
  5. daa, niciodata nu ne vom opri sa comandam de la avon !
    frumoase produse <3

    RăspundețiȘtergere
  6. tare dragut blushul...cat costa?

    RăspundețiȘtergere
  7. @pixie:eu l-am luat cu 12lei,dar in catalog e 17 parca..

    RăspundețiȘtergere
  8. am facut si eu comanda la colierul acela emilia care era 20 lei daca luai nush ce si nu i-a venit... asa zice ea. sunt atat de trista, ca vroiam sa pun poza cu cineva :-|

    RăspundețiȘtergere
  9. Alice , eu sunt reprezentant avon si am avut comanda de vreo 3,insa nu am primit niciunul..
    Stiu ca si celelalte reprezentante ale liderului meu nu a primit nici macar un colier.

    RăspundețiȘtergere
  10. spre rusinea mea n-am nicio paleta de farduri de la avon .:))NU prea am avut incredere,nu stiu de ce!
    Insa vad ca arata foarte bine ultimele farduri.:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc mult de tot!:* esti foarte draguta!
    culorile arata foarte bine,cred ca o sa o comand si eu in curand! te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu primit gentuta dar nu mi se pare cine stie ce :(
    p.s setul de pensule 24 gold cum ti se pare ( cel ce repr il primesc)

    RăspundețiȘtergere
  13. @make up by dina:ce set de pensule?

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template