vineri, 25 martie 2011

Avon Make up

Hello.Imi cer scuze ca am lenevit lately.
Azi am vrut sa fac un machiaj care sa contina doar produse Avon,sau macar mare parte din ele.Ma refer aici si la machiajul fetei,nu doar al ochilor.
Pozele sunt putin neclare, as usual :D
Ce am folosit:

-Baza de machiaj Magix
-Fdt Smooth minerals - nuanta nude
-Pudra Ideal Shade-nuanta light medium
-Blush -nuanta Soft Plum
-Quad-Purple Haze
-Creion de ochi-CT-nuanta purple&black
-Ruj - nuanta pout






Baton corector NYC
Fard crema elf nuanta Berry mix
Primer Alverde
Tus oriflame
Rimel oriflame



Nu e grozav , dar e pentru scoala ,deci nu puteam sa l fac prea dramatic.
Iata cerceii pe care i-am purtat:

Sunt handmade si sunt primiti de la sora mea,asa ca imi plac mult.Au venit si intr o cutiuta draguta.

Ce mi-a placut mie mult azi a fost parul:D.E proaspat spalat si arata asa bine si e foarte fin:X.Modesta,stiu:P
Afara e cald si soare,asa ca v-am lasat.Pupici.
Daca vreti sa aflati ceva despre un anume produs sau orice altceva let me know.

7 comentarii:

  1. OMG, vreau si eu blush-ul ala!:(( Ieri l-am descoperit si m-am indragostit pe loc:X!

    RăspundețiȘtergere
  2. Crezi ca ai putea face un review la acel blush?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place machiajul...e simplu,dar de efect.Vreau si eu review la blush,caci pare tare interesant.:*

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place machiajul:X dar mai ales cutia :)) de la cercei..

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template