vineri, 4 martie 2011

Avon make up

Hello.Azi voi scrie mai multe posturi,deoarece peste cateva ore vine surioara mea si nu o sa prea am timp in weekend de postat.Asa ca,ma revansez acum:P
Am realizat astazi un machiaj cu nuante de mov si gri,din paleta aceea de 6 culori de la Avon.Nuantele de maro din ea,le-am folosit foarte des in ultima vreme si mi-au placut mult.Insa cele de jos(mov,gri deschis,gri inchis)nu le-am folosit pana acum mai deloc.
Am folosit baza de la elf,Berry mix,iar apoi am aplicat cele 3 nuante de jos.E cam inchis pentru everyday look,e ca un smokey eye,dar mi-a placut ce a iesit.
Din pacate aparatul si ochii mei mici nu m-au ajutat prea mult,dar in realitate se vede mult mai dragut.
Pupici:)









5 comentarii:

  1. dragut , iti scoate foarte bine in evidenta ochii nuanta asta de mov. Culorile cum sunt? Rezista , se intind bine?

    RăspundețiȘtergere
  2. @stefi:multumesc
    @make up by dina:culorile se intind foarte bine si rezista.am folosit primer pe dedesupt si inca nu s-au strans:D

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte dragut:*:* poti face niste swatchuri la culorile din paleta? mersi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos machiajul,la fel si paleta,are culori tare dragute

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template