marți, 29 martie 2011

Au venit!!!Pure Touch Minerals

De ceva vreme am dat peste aceasta firma,cu produse cosmetice minerale,care imi faceau zilnic cu ochiul:X.Despre aceste produse va spuneam ca trebuia sa le primesc acum cateva saptamani bune,dar cei de la Posta,nu si-au facut treaba bine.Nu am primit nici de aceasta data aviz.M-am intalnit cu postasita si am intrebat o daca am colet si a zis ca ieri mi-a adus avizul.Dar am tot cautat si acum acasa.Ia avizu de unde nu e.
Insa,mergand sa intreb de carte la Posta,am primit alt colet decat cel asteptat:)).Au sosit produsele de la Pure Touch Minerals !!!Noroc cu cartea,caci altfel se intorcea din nou:))
Cartea sper ca vine maine:P.

Anyway,pentru ca am zis ca voi face concurs cu premiu de la aceasta firma,mai deseara voi posta ce si cum:P.
Va arat produsele si-mi spuneti care v-ar placea sa fie premiul la concurs?(2dintre cele6produse primite)
Eu am deja in plan care vor fi produsele,dar sunt curioasa ce v-ati dori voi si daca am ghicit:)

Am primit asa:

-Pensula kabuki
-Baza de machiaj
-Veil-Sunshine Infinity
-Veil-Matte finish primer
-FDT nuanta Biscuit
-Blush -nuanta Pure Desire


Tin sa le multumesc mult celor de la Pure Touch,pentru ca au fost draguti cu mine si nu s-au suparat ca nu am primit coletul prima data.L-au trimis din nou si sponsorizeaza si concursul:).
Astept parerile voastre:P

Pupici:*

6 comentarii:

  1. VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAai :X
    Baza de machiaj , primerul si pensula kabuki:|

    RăspundețiȘtergere
  2. wae ce super !
    Mi-ar placea pentru concurs Matte finish primer'ul :X arata sooooo gooooddd si baza de machiaj,dar si pensula kabuki imi face cu ochiul !


    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    http://charmy-bunny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. Moaama ce de bunatatuuuri!
    Cat despre produse nu stiu ce sa aleg ca toate ma incanta. :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Oauuu, ce de produse minunate ! <3
    Cel mai mult imi place pensula kabuki si fondul de ten Biscuit !

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu placere! arata tare bine :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template