miercuri, 16 martie 2011

100 followers !!!

Iata ca am ajuns in cele din urma la 100 de followers!!!

Sunt foarte fericita si va multumesc mult.Sper sa ma urmariti in continuare si sa am postari cat mai interesante care sa va fie pe plac:)
Cum am anuntat voi avea un giveaway,dar dupa ce am citit comentariile voastre voi avea si un concurs in acelasi timp.Ca sa fie de toate pentru toti:))
Daca ati citit postarea anterioara trebuia sa primesc un colet care s-a intors la firma si trebuie trimis din nou.Din acest motiv,pana nu-mi va sosi coletul(unde este premiul pentru concurs) nu voi posta despre giveaway/concurs.
Imi cer scuze,dar cred ca e mai bine asa.
Sper ca pe luni sa ajunga si sa pot anunta regulile,premiile etc.:)
Va place ideea?Sa fie si concurs si giveaway?
Pupici:)
O seara frumoasa:)

15 comentarii:

  1. suna super mega bine ! :D
    Deabia astept ! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru cei 100 followers ! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pt cei 100 de followeri!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. daaa...de abea asteptam :D felicitari...si eu mai am un pic pana la 100 :D

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari mada <3
    abia astept sa particip la concursuri :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru cei 100 followeri :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru followeri siii la cat mai multi! >:D<
    Cat despre gieaway eu zic sa fie ceva bazat pe random.org asa eviti orice suparare. Dar ma rog, pana la urma urmei faci cum vrei. :)

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Feeeeeelicitari!La cat mai multi!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentrtu 100 de followeri !!. Esti foarte generoasa daca faci si concurs si o sa alegi si prin random.org :P .

    RăspundețiȘtergere
  10. FELICITARI SI LA CATI MAI MULTI FOLLOWERS!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru cei 100 de followeri!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari!!!!

    Concurs :> ! Cred ca ti-am mai zis :)))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template