duminică, 13 februarie 2011

Trusa de 78 culori-part I

Pentru ca am fost intrebata de trusa de 78 culori,m-am hotarat sa vorbesc putin despre ea si sa postez poze cu swatchuri ale culorilor:)

Trusa profesionala de fard si blush cu 78 nuante Beauties Factory

Contine:

72 nuante fard mate si sidefate + 6 nuante blush
2 aplicatoare
1 oglinda

Contine ingrediente de mare calitate, incat pot persista toata ziua.
Dimensiune: 25 cm x 18 cm x 15 cm
Ingrediente fard: Talcum Powder, Kaolin, Mica Powder, Magnesium Stearate, Titanium White Powder, Colorant and Pearl Lustre Pigment.
Blush: Talcum Powder, Kaolin, Magnesium Stearate, Titanium White Powder.

Se poate comanda de aici.

Pozele de azi contin nuantele de roz si albastru.

Nuantele de roz sunt mai putin pigmentate decat nuantele de albastru.De asemenea ,cele sidefate sunt mai pigmentate decat cele mate.







Sper ca sunt ok pozele.Aparatul meu nu e grozav si de abia am reusit sa fac pozele sa se vada cat de cat culorile...Maine sper sa postez poze cu nuantele de verde si mov:).
Noapte buna si o zi frumoasa maine,cu cadouri minunate de la iubitii vostrii:D...

Pupici!!!:*

3 comentarii:

  1. huh..arata grozav !
    Sper sa mi-o pot lua si eu intr'o buna zi ! :))

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare interesanta trusa:*Multumim

    RăspundețiȘtergere
  3. culorile par atat de frumoase! abia astept sa vad si restul swatchurilor :)

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template