sâmbătă, 19 februarie 2011

Tag:What's in my purse

Desi nu am primit acest tag,mi-am dorit sa-l fac.
Nu port prea des poseta,doar seara cand ies in oras,sau in weekend la cumparaturi.

Cel mai des port poseta alba de la Avon.

Iata ce contine:
Agenda Avon
Cel putin un catalog Avon(nu stii cu cine te intalnesti)
Telefoanele mele
Perie pentru geanta
Oglinda mica
Ruj
Luciu de buze
Cutiuta cu minuni(in loc de balsam)
Gel petru curatat mainile

Portofelul(in care am actele,permisul,banii)
Unul sau mai multe pachete de servetele
O carticica de rugaciuni
Guma

Uneori mai am si pixuri si servetele umede la mine sau chiar si cate o plasa,in caz de cumparaturi mai consistente:P.
Mi-ar placea sa stiu ce e in poseta voastra,asa ca dau acest tag la toate fetele din blogroll si nu numai.

O zi frumoasa!

7 comentarii:

  1. Cam ai tot ce iti tr in gentuta.Bv:*

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mult agenda de la avon:))
    eu am o maine cu agendele..pana acum am vreo 4..si nu le folosesc pe toate:)):D

    RăspundețiȘtergere
  3. sa inteleg ca esti lider avon, felicitari! am si eu agenda si mi-e tare draga, o ador:X

    RăspundețiȘtergere
  4. eu port muulte lucruri in geanta de care de multe ori nu am nevoie.u ai strictul necesar :p

    RăspundețiȘtergere
  5. avem doua lucruri in comun:D
    Gentuta avon dar a mea e pe gri:)
    Si portofelul:X

    RăspundețiȘtergere
  6. buna poate facem un schimb imi plac cateva produse de la tine adresa mea de mail fashion.diverse@yahoo.com ms ast rasp

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template