marți, 1 februarie 2011

TAG:Provocarea pensulelor:))

Nu mi-a venit in cap nici un titlu mai bun bun.Scuze.

Aseara m-am hotarat sa fac putina ordine in sertarele unde imi tin fardurile,bijuteriile ,si alte nimicuri.Am aruncat o parte,altele le-am donat mamei si altele le-am pastrat sa le testez.
Astfel am dat peste o groaza de nimicuri,peste bijuterii frumoase ce nu au fost purtate mai mult de 2 ori(si-mi pare rau de ele) si peste cateva pensule.Acele pensule erau din diferite truse no name,pensule pe care nici macar nu le-am folosit.Am aruncat o parte din ele,insa 4 mi-au atras putin atentia si pe cand eram gata sa le arunc m-am gandit sa incerc sa realizez un machiaj cu ele,sa vad cum se comporta.Apoi mi-am adus aminte de joculetele interesante ale lui Pixie si Pinkie (intr-o zi una din ele trebuia sa foloseasca pensula de barbierit a tatalui sau)si mi-am zis sa ma provoc singura sa ma machiez cu acele 4 pensule.


So here we go.Am incercat sa aplic atat fondul de ten iar mai apoi pudra cu prima pensula,insa nu e buna nici pentru una nici pentru alta:)).E destul de aspra si nu ia deloc pudra pe peri.La gunoi cu ea!

Am incercat sa aplic apoi blushul cu pensula a 2a si nu o sa ma credeti dar imi place mult!Perisorii sunt destul de asprii si la aceasta pensula,dar s-a comportat foarte bine si a aplicat blushul exact unde si cum trebuia.Imi place mai mult ca pensula de blush de la Elf(gama normala) pentru ca aceea nu ia blushul pe perisori si se blenduieste greu,iar perii sunt imprastiati.Pana imi voi comanda pensula de blush din gama Studio de la Elf,o voi folosit pe aceasta:)

Apoi am continuat cu machiajul ochilor.Pentru ca am zis ca voi folosit doar aceste 4 pensula am aplicat baza cu degetul si apoi cu pensula a3a un maro deschis in coltul interior al ochiului.cu pensula a4a am aplicat un maro mai inchis pe toata pleoapa si am incercat sa pun un maro mai inchis in coltul exterior cu pensula a3a again.Cele 2 pensule au perii rari si moi,dar nu sunt fixi,"se plimba de colo-colo" si deci la gunoi cu ele!

In poze nu sunt clare culorile,pentru ca aparatul meu e cam vechi:(.



Din 4 am ramas cu una:P.E binisor:))

Mi-ar placea sa faceti si voi  un astfel de machiaj.Adica,daca aveti pensule acasa,din comert,sau care nu sunt de firma si pe care in mod normal nu le folositi, sa le incercati acum intr-un machiaj.si sa ne povestiti despre experienta cu ele;).

Oricine poate sa-l ia,insa il dau ca un tag mai departe la :
Ally
Bondarica
Irynuk
Iguanitza
Laura
Andreea
Antonia make-up artist
ladybug
Little Princess
SWEET CRAZY LOLLIPOP
ankasi
Koko
Andreea's land
Gya
Adyna

Si ele ar trebui sa-l dea mai departe la alte bloggerite;)

Nu uitati de CONCURS!

Pupici:*

7 comentarii:

  1. Daca eu am facut deja acest lucru sunt iertata, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. http://colourfulbazaar.blogspot.com/2011/02/colourful-giveaway-castigatoarele.html

    felicitari mada!

    RăspundețiȘtergere
  3. @honey bunny:mersi:*..acum am vazut si mailul:)

    RăspundețiȘtergere
  4. hihi...si eu intrasem acum sa iti spun ca ai castigat :D felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari pentru premiu si mersi pentru tag!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult, apreciez ca te-ai gandit la mine..dar nu prea am cum sa-l realizez :)).

    N-am pensule pe care sa nu le folosesc..fiecare are cel putin o intrebuintare, eu ma mandresc cu faptul ca "I make things work" :)). Da' e o idee cute, pup!:*

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template