duminică, 13 februarie 2011

Tag:Are you a bookworm?

Hello.am primit acest tag de la shopaholica.
Spre rusinea mea,nu prea sunt cu cartile,dar daca mi s-a dat tagul,il voi face:)

1. Ce carti ai citit anul trecut?
Mara- ioan Slavici
Iona-Marin Sorescu
Ultima noapte de dragoste,intaia noapte de razboi-Camil Petrescu
Amurg-Stephenie Meyer
Dupa funeralii-Agatha Christie
La hotelul Bertram-Agatha Christie
2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
Sincer,culegerile de matematica,romana si biologie... Pregatire pentru BAC
3. Ce carti vei citi in acest an?
Hmmmmm.....nu stiu....
4. Care este cartea ta preferata?
"10 negrii mititei"-Agatha Christie 
5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
Iona...o prostie...!!!
6.Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti? 
Nu ascult muzica cand citesc,dar daca as asculta probabil as prefera o melodie lenta,blues.
7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Nu prea.Doar solitaire cand ma plictisesc la orele de informatica:D. Imi placea bonkheads.
8. Care este filmul tau preferat?
Nu am un film preferat.Adica din fiecare categorie e unul care imi place .
Dintre comedii:Duplex,The backup plan;
Actiune:  Shutter Island,Inception,Salt;
Horror:Final destination,Saw(toate)
9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
O sa sune urat poate,dar in ultimul timp prefer cosmeticele...Asa ca as alege o trusa de farduri:P
 
Dau mai departe acest tag tuturor fetelor din lista de bloguri si la oricine mai vrea sa-l ia:) 

3 comentarii:

  1. =)) Nici mie nu mi-a placut Iona, cam dificila de inteles daca nu iti este explicata. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. 10 negrii mititei, foarte tare cartea:X
    mie nu mi'a placut the back up plan,, mi se pare ca jennifer lopez nu a jucat deloooc bine:-??

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template