luni, 7 februarie 2011

A sosit :)

Hello.
Sunt foarte happy sa va anunt ca mi-a venit premiul castigat saptamana trecuta:)
Deci avem asa:D....

Luciu debuze de la Collection 2000
-este incolor,are doar particule stralucitoare si il poti folosi foarte bine zilnic,caci e un luciu discret si practic(e micut,usor de purtat in geanta)

Elizabeth Arden Color intrigue shimmer cream&lip kit-
Trusa contine: o crema cu luciu + 2 nuante de ruj in:Chic si Glam + o mini pensula

Imi place ca are o oglinda mare,iar pensulita pentru buze este tare draguta.Nu sunt sigura cum se foloseste acea crema cu luciu....Pe buze,sau?! Let me know please.



Siii....cel mai asteptat produs:X.....Creaseless Cream Shadow/liner de la Benefit!
De mult imi doream un produse de la Benefit si iata ca in sfarsit am!

Am citit pe net despre aceste farduri si erau pareri f bune...Acum sunt machiata,dar mai tarziu o sa ma demachiez,sa-l incerc.Mai ales pentru ca se zice ca nu se aduna .Sunt tare curioasa.O sa va tin la curent despre el si o sa i fac un review dupa ce-l folosesc o vreme:)E nuanta pre-nup.


Pupici!
Nu uitati de concurs,acum ca ati scapat de sesiune(majoritatea)

P.S:Can you help?!As vrea sa-mi iau o trusa de 4 culori de la Avon,dar nu stiu care anume.As vrea sa fie mate.Ma gandeam la Denim Blues,Purple Haze sau Lace Electric....Sau trusa cu 8 culori,zodiac?!

Voua care va place?

Thanks!

7 comentarii:

  1. Despre Purple Haze, am auzit pareri foarte bune si pe Youtube sunt o gramada de tutoriale cu aceasta trusa,plus ca movul se poarta acum.Mie imi mai place si Smokey Eyes sincer.

    RăspundețiȘtergere
  2. Heiii, ce premiu minunat ! <3

    Eu mi-as cumpara trusa aceea cu 8 culori. De cand am vazut-o, am vrut sa mi-o cumpar. Sunt culori mate si superbeee ! ;D

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ai primit coletul si ca esti foarte multumita de ele.abea astept sa te vad machiata cu produsele :*

    RăspundețiȘtergere
  4. sa folosesti cu placere produsele:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc de exemplu cremele cu luciu din paletele elf beauty enciclopedia ca iluminator si le fixez cu o pudra. Rezista perfect si arata foarte bine. Poti incerca si tu cu cea din trusa Elizabeth Arden. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari! Sa le folosesti cu placere!

    Asa este fardurile Benefit sunt foarte bune, sunt sigura ca o sa-ti placa.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template