joi, 24 februarie 2011

Revistele lunii martie

si daca tot am inceput sa postez(si si-asa nu am nici un chef sa invat la fizica pe maine)mai scriu putin pe blog:D...hope you don't mind:P
Eu cumpar reviste mai mult pentru cadourile lor.silly,nu?Dar asta este.
si acum m-am smecherit si eu si aflu din timp ce revista urmeaza sa apara,ce cadou are,si cand apare,ca sa pot sa o cumpar repejoz,caci la mine in oras nu prea aduc multe bucati dintr-o revista..eh,e oras mic.
Luna aceasta urmatoarele reviste au cadouri(scriu doar pe cele care mi se par mie mai interesante si pe care vreau sa le cumpar):
  • Marie Claire:13 lei- apare in 26 februarie-cadou  Lac de unghii Margaret Astor din gama Lacque DeLuxe Rich Color and Shine(diferite nuante) sau cu 15 lei cu cadou Ruj Margaret Astor din gama Soft Sensation Vitamin Collagen (diferite nuante)

  • Avantaje Romania : 9 lei-apare in 23 februarie-cadou Agenda aniversara Avon 125 de ani (se inchide cu magnet, datata si liniata, prezinta produse Avon in unele pagini)
    + Catalog Oriflame + Brosura de la Bon Prix + Mostra de crema anti-age Nivea Pure&Natural

  • Unica:14lei-apare in 23 februarie-cadou Unt pentru corp Fennel, disponibil in 7 variante

    + Monstra de balsam de rufe Perwoll Balsam Magic pentru lana si tesaturi delicate + Brosura METRO cu haine din colectia de primavara vara 2011 + Brosura Bon Prix + Cupon de reducere de 25% pentru OTTO + Bosura cu noile produse NIVEA Pure&Natural + Mostra fond de ten Maybelline Affinitone 24H Micro-flex Formula SPF 19 (nuanta 30 Sand) + Mostra crema de fata VICHY NORMADERM + Mostra crema de fata Nivea Pure&Natural Moisturising Day Care

  • Prevention Romania: 15lei-apare in 22 februarie-cadou Aparatul de electrostimulare musculara

  • Joy Romania:10lei-apare in 21 februarie -cadou Umbrela colorata, mai multe modele la alegere
    + Brosura noua gama Nivea-pure&Natural, cu o mostra Nivea Visage Pure & Natural Moisturising Day Care + Mostra fond de ten Maybellline Affinitone 24H Micro-flex Formula SPF 19 (nuanta 30 Sand)

  • Look romania:5lei-18 februarie-cadou 7 cupoane de reducere in magazinele Sephora (valabile pana in 31 Martie): 15% la orice produs Benefit + 20% la orice produs Cargo, 20% la orice produs Too Faced, 25% la orice produs Formula 10.0.6, 25% la orice produs Say Yes to Cucumbers, 20% la achizitionarea a doua produse Sephora Smiling Skincare, 20% pentru cumparaturi de minimum 60 lei de produse de machiaj Sephora 
          + 1 cupon de reducere in magazinele Otter si Geox
          + Brosura Bon Prix

Am gasit aceste informatii pe siteul ACESTA.

De maine incep sa "vanez reviste":))

Bye:)

7 comentarii:

  1. si eu fac la fel ca tine,urmaresc pe site revistele care apar cu cadou,altfel nu le achizitionez pentru ca sunt pline de reclame si articolele le gasesc pe net :d

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-am luat si eu unica cu untul de corp:D

    RăspundețiȘtergere
  3. untul de corp oricum se gaseste si in Auchan la pretul de 10 lei . Oricum foarte utila postarea !:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce de reviste <3
    nici nu stii cat ma abtin sa nu cumpar niciuna !
    momentan strang bani pentru altceva !
    dar daca mi-as cumpara o revista aceea ar fi avantaje sau joy !

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am uitat undeva, era cosmopolitan cu fard de ochi de la maybelline ! Foarte interesant , niste culori dragute . Ma gandeam ca te-ar interesa :D .
    Oricum postarea forate utila, o sa imi iau si eu cateva reviste . :*

    RăspundețiȘtergere
  6. eu cred ca o sa ma uit dupa marie claire cu ruj :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Am luat unica :x iar untul de corp cu miros de plumeria:x:x este absolut divin.
    Si revista Look:-? pentru reducerile din Sephora.Sper sa apuc sa le folosesc:)))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template