joi, 24 februarie 2011

Review primer Alverde


Buna:)
Imi cer scuze ca postez atat de tarziu,dar dupa 3 ore de matematica incontinuu am fost cam obosita psihic,ca sa mai scriu ceva..Dar nu puteam sa va las fara un post,so here we go.
de mult timp am vrut sa vorbesc mai amanuntit despre acest primer,dar am vrut sa-l testez mai mult timp ca sa imi formez o parere.

Cred ca de 3 saptamani il folosesc aproape zilnic si imi place foarte mult.

In primul rand ambalajul este dragut.E un tubulet aparent mic(are 15 ml)dar nu se iroseste mult produs.Adica dozezi tu cantitatea dorita.Initial m-am speriat crezand ca va curge mult produs si se va termina repede,insa nu este deloc asa.
Este un produs testat dermatologic,fabricat in Germania si are ingrediente naturale.

Are un miros usor,placut.Intra bine in piele si este rezistent.Am fost atenta in cateva zile cam pe la ce ora incepea sa se stranga fardul si am observat ca tine cam 8,9ore.
De exemplu eu ma machiez in timpul saptamani pe la 7 jum. si dupa-masa intre orele 15jum.-16,observam ca se strangea.Dar eu zic ca e foarte bun.Si ieftin.Il gasiti la DM.Eu l-am cumparat cu 16 lei.



Pupici!

4 comentarii:

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template