duminică, 27 februarie 2011

Random

Buna fetelor.Imi cer scuze ca nu am mai postata ceva interesant de cateva zile,dar sunt foarte obosita.Weekendul acesta am avut 2 majorate,meditatii si am dormit deci mai mult decat de obicei.V-am citit blogurile,am dat mai multe commenturi,dar mi-a fost prea lene ca sa scriu ceva.Maine am doua lucrari la care nu am invatat mai nimic ,dar ma voi descurca...
Am vrut sa va arat machiajul,accesoriile si rochita mea noua(de la Terranova,mi-a dat-o cadou sora mea)pe care am purtat-o in weekend.












Va rog sa-mi mai spuneti despre ce ati vrea sa scriu(sunt intr o pana de idei momentan...maybe maine imi vor veni idei:D)
Pupici.Noapte buna.

7 comentarii:

  1. iti sta foarte bine cu rochita, e superba :X si eu sunt in pana...macar suntem 2 :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. iti vine fooooarte bine rochita sa o porti cu placere...vreau si eu o sora ca a ta :D

    RăspundețiȘtergere
  3. superba rochita:X
    ador rochiile cu dantela pe deasupra sunt slabiciunea mea...
    iti vine foarte bine, ai o silueta foarte frumoasa si rochia te avantajeaza...

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumoasa rochia, frumos si machiajul... dar parul tau e asa de shinny @-) =P~ cum reusesti?
    p.s. sper sa nu ma ucizi, dar mi se pare ca s'ar fi potrivit mult mai bine un ruj mai nude :-? :-s :*

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc mult fetelor
    @deia:nu ma supar ca mi-ai spus,din contra.poate ai dreptate,dar era seara vroiam sa iasa in evidenta putin.o sa tin cont totusi.ms.iar parului..nu i fac nimic deosebit

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template