marți, 8 februarie 2011

Pensuleeeee

Nu stiam ce voi posta astazi,dar iata ca am gasit:D.Am intrat intr-un magazin nou din oras astazi si am gasit un set de pensule,foarte ieftin si dragut:).L-am luat fara sa stau pe ganduri.sunt 5 pensule.
Sunt foarte moi si simpatice(modelul de pe maner ma face sa ma gandesc la vacuta Milka,doar ca pe alta culoare sau la un dalmatian).Iar ambalajul lor este interesant.Se inchide ermetic.


Nu le-am folosit inca,dar deseara sau maine cel tarziu(desi nu cred ca am rabdare prea mult) o sa le incerc:).


Tocmai am descoperit ca seama izbitor cu cele de pe cosmetic style.Look HERE.Yeeey!
They made my day!

In plus am iesit mai repede de la scoala si afara e frumos,deci e o zi frumoasa 4me!

Pupici:*

8 comentarii:

  1. cat ai dat pe ele?sunt si la noi asa ..nu sunt scumpe,dar nu sunt cine stie ce:)
    oricum imi place desigul..arata frumos:X

    RăspundețiȘtergere
  2. review,review,ca si eu am vazut,dar n-am avut curaj sa-l iau:))

    RăspundețiȘtergere
  3. am dat7,5lei pe ele:D....sper sa fie bune..voi face review curand:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am pensule la fel, numai ca au un alt model : de tigru. ;D
    Si eu tot 7,50 am dat pe ele, sunt super !!

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu! am dat vreo 8 lei pe ele, dar oricum, as fi dat si mai mult.sunt asa moi si chiar isi fac treaba!vad ca tu ai angled brush acolo?eu in loc de aia am o pensula pentru ruj...dar cea pentru pudra si concealer sunt <3.
    sa le folosesti cu placere!;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe cele care le-ai vazut pe cosmetic style le astept eu :D Sa ne spui cum sunt ale tale :)
    Eu sunt tare curioasa.. ca sunt ieftine! Dar abia astept sa imi vina si ale mele (e prima comanda pe site-ul ala si am ceva emotii) :D
    Sa le stapanesti.. frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei :D Am si e exact acelasi set de pensule,sunt foarte incantata de ele, avand in vedere si pretul ... Am rams placut surprinsa !! Astept parearea ta :D .

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu un set identic doar ca are modelul pe maner cu un curcubeu sau ceva de genul si eu am dat 8 lei pe ea.Pensula pt concealer este perfecta

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template