duminică, 6 februarie 2011

Organizarea produselor de make-up

Am facut un filmulet ,dar nu se vede deloc bine si am renuntat la idee.
Asa ca voi scrie despre cum imi organizez eu(incepand de ieri seara:D)produsele de make-up.
Dupa ce mi-am cumpara de la JYSK 6 cosulete de plastic mi-am reorgzanizat totul:)
Iata cum arata acum:D

Deci contin urmatoarele(in oridnea in care sunt asezate):
-baza de machiaj&primere pentru ochi
-Fondurile de ten
-Anticearcane,baton corector
-Blush,pudre,perle
-Fardurile Elf
-Farduri BF,Alverde,Nyx&Avon

Mai urmeaza un prosopel(cel verde) si solutia de curatat pensulele si intr-un portfard luciurile si rujurile;)
Apoi in alt sertar sunt asa:
 -Accesorii(penseta,unghiera,buretei,cleste pentru intors gene)
 -Rimel,tus,creion alb(il folosesc des)
 -Creioane de ochi
 -Paleta de 78 culori si "dovlecelul"in care tin farduri pe care le folosesc mai rar
 -Pensuele


Sper ca v-a placut acest post:)
Am scris azi mai mult sa ma revansez ca nu am scris de cateva zile ceva interesant.
Pupici!
:*

18 comentarii:

  1. Eu nu am atatea chestii de makeup si clar nu aveam atatea la varsta ta :)) Totusi daca stau bine sa ma gandesc..si eu am probleme cu organizarea lor...sunt imprastiate prin toata camera...cred ca imi trebuie un dulapior..sugestii? :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai putea sa faci un swatch la paleta de culori?beauties factory?Chiar sunt curioasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place tare mult cum le-ai aranjat !
    Si eu ma gandeam sa gasesc un suport pentru pensule ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Super! Le ai asa de bine si frumos organizate! :)
    O sa iti "fur" din idei :D
    Postul tau chiar imi este de folos..
    Merci frumos! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @pinkie:si eu as vrea un dulapior cum au fetele din videoclipurile de pe youtube.Uite asa:http://www.youtube.com/watch?v=zY5XJebwtBY&feature=related
    Dar nu stiu unde gasesti exact.La jysk sunt multe tipuri.S-ar putea sa fie acolo.Eu nu am unde sa-l pun de aia nu m-am uitat.

    RăspundețiȘtergere
  6. @madd:ma bucur ca te-am putut ajuta:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @dedeea:promit ca voi face.zilele astea:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult cum le-ai aranjat! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place postul tau, mi_ai dat o idee buna, poate voi face si eu o postare de genul acesta! :)
    sunt curioasa sa imi spui ce este cutiuta aceea rotunda alba, cu 3 recipiente, din cosuletul cu anticearcan! :) scuze de indiscretie, dar am vazut-o in catalogul de la oriflame si nu scrie ce este!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. @world of leea:cutiuta aceea este intradevar de la oriflame.ii spune reveal kit,sau pe site am mai gasit trusa pt.infrumusetare si zice urmatoarele despre ea:Corector în trei nunaţe- roz mat, roz strălucitor şi bej. Conţine vitamina B5, cu rol hidratant, vitamina E antioxidantă, cu rol protector, şi extract din museţel. Un produs esenţial pentru un ten cu aspect impecabil.Dar nu-l prea mai folosesc lately.

    RăspundețiȘtergere
  11. hey, cat ai dat pe cosuletele alea de la jysk?

    RăspundețiȘtergere
  12. eu sunt curioasa la ce il foloseai pana acum, pentru ca cele doua nuante sidefate par a fi bune pe post de primer sidefat sau highlitgher, iar nuanta mata pe post de anticearcan :)
    tu cum le foloseai?

    RăspundețiȘtergere
  13. @world of leea:nuanta cea mai inchisa o foloseam pe post de bronzer;pe post de iluminator nuanta din deapta,iar cel de sus,crem spre roz ca baza.

    RăspundețiȘtergere
  14. @miuri:doar 0,99 lei am dat pe unul:D...

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place foarte mult cum le-ai aranjat!pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. Vad acolo un trio de la NYX . Cum ti se pare ?:D
    Tocmai am vazut un raft de produse NYX la un magazin de la mine din oras si chiar daca au preturi exagerate poate ma indur sa iau ceva . Au nuante frumoase , dar nu stiu cat de bune sunt :D . Multumesc . :*

    RăspundețiȘtergere
  17. @dariaa:da,e nuanta aquamarine.Sunt 3 nuante de albastru super.Eu sunt innebunita dupa albaastru si mov....Sunt pigmentate,putin sidefate si arata foarte bine:).Sa ne spui si noua pe blog daca/ce ti-am luat.Eu am vazut in Timisoara la un magazin cu32lei fardurile trio.Tu cu cat ai gasit?

    RăspundețiȘtergere
  18. Surprinzator, pretul este la fel ! Dar ce ma uimit a fost pudra , este 59 de lei si mi sa parut cam mult ! Sa speram ca ajung pe acolo in weekend si postez primul meu haul :D !

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template