miercuri, 2 februarie 2011

New order & stuff

Hello!
Azi mi-a venit comanda de pe siteul  Andradei.
Am comandat 5 fdt(me & my best friend).
Deci iata produsele:

3 fdt l'oreal dintre care primele 2 sunt Accord parfait mineral:nuanta - W1 Golden Ivory- si nuanta -W4 Golden Natural- si al 3lea este True match Accord parfait-nuanta C2 apricot ivory-(i-am pozat spatele,da,stiu..scuze:D)





Apoi am mai comandat de la Maybelline Dream satin liquid -nuanta 020  Cameo beige eclat-si de la Rimmel London Lasting finish minerals:X-nuanta 201 Classic  Beige-.


Am primit cadu un luciu de buze de la Barry M(nu am mai avut nimic de la Barry M pana acum,so I am excited about it)


Multumesc frumos Andrada:).

Si pe cand am mers sa ridic coletul de la Posta m-am oprit la un magazin si mi-am cumparat un blush,pentru ca as vrea sa am si blush individual nu doar in paleta de 78 de culori.Am gasit de la Miss sporty  nuanta 002 rose.E un roz pal,dar parca trage spre portocaliu.E dragut.Inca nu stiu cum arata pe fata pentru ca aveam alt blush aplicat deja,dar maine cu siguranta il folosesc:).


Am vrut sa-mi iau revista Femeia,pentru ca are cadou luna aceasta,dar nu mi-a placut totusi.Am gasit doar cu cadou trusa de 9 farduri.Eu voiam setul format din blush oja si luciu parca...si mai este revista Marie Claire cu cadou un rimel.

Cam atat pe ziua de azi.Astept cu nerabdare sa-mi vina premiul(sper ca pe vineri sa ajunga sa va povestesc despre ce am primit)

Pupici.O zi minunata si va astept cu poze frumoase pentru concurs;)

5 comentarii:

  1. Eu mi-am cumparat luna asta revista Elle si am primit cadou o lotiune tonica de la Eucerin:x de care pot sa spun ca sunt foarte foarte incantata.Majoritatea lotiunilor imi uscat rau tenul dar aceasta este perfecta.Chiar o recomand tuturor care au tenul uscat:dSi nici nu costa mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. felicitari pentru giveaway-ul castigat!am vazut ca ai luat chiar premiul 1,good work!cat despre comanda ce pot sa spun in afara de faptul ca e faina,produsele sunt apetisante :d.eu mi-am luat revista Avantaje pentru ca a avut cadou lotiunea Nivea SOS pe care am mai avut-o si stiam ca e buna.imi place foarte mult cum miroase si cum se simte pe piele,ti-o recomand

    RăspundețiȘtergere
  3. in primul rand vreau sa-ti spun ca bannerul e superb! se potriveste foarte bine, e o pata de culoare :)
    in al doilea rand te felicit pentru inca o comanda pe cool cosmetics. eu abia ma tot invart in gol sa o fac pe prima si tot dispar produsele pe care le vreau :))
    cred ca trucul e sa fii foarte rapida si hotarata.

    si in al treilea rand, vreau sa te intreb, in baza celor pe care deja le-ai cumparat (caci am observat ca am tenul similar cu al tau ca si nuanta): fondurile de ten de la Maybelline: Dream Satin Liquid Cameo 020 din comanda asta si Dream Creamy Foundation - 021 din comanda trecuta - ti se potrivesc ca nuanta?
    Si sunt cu subton roz sau bej?
    Iti multumesc anticipat pentru raspuns!
    Incerc sa-mi dau seama daca sa comand si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. @monica:cel dream satin liquid e cu subton roz si e foarte bun.are o consistenta usoara si sunt incantata de el.
    Iar cel creamy are subton bej si sunt incantata de el,desi la inceput pare a se intinde putin greu ,dar rezultatul final e super;).

    RăspundețiȘtergere
  5. uuuu, multumesc mult!!!
    deja dadusem comanda Andradei aseara insa acum ca am vazut raspunsul tau, sunt foarte multumita: am facut o alegere buna!!!

    iti multumesc!
    mi-am luat si eu Dream Satin Liquid insa in 2 nuante cu subton bej (mie nu mi se potrivesc cele rozalii). ma bucur asa tare ca ti-a placut consistenta! inseamna ca o sa-mi placa si mie :))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template