duminică, 20 februarie 2011

Nails!

Hello girls!
Deoarece Dariaa voia sa stie care sunt ojele mele preferate,m-am decis ca astazi sa va povestesc despre ele.

Incep prin a spune ca am dat toate lacurile mele de unghii prietenei mele cele mai bune,deoarece ea este foarte talentata si face niste modele super.Cum era la inceput,m-am gandit sa-i dau ojele mele,pe care oricum nu le prea foloseam.Si de atunci tot ea mi-a facut manichiura,cam o data la2 saptamani.Eu imi alegeam modelul de pe internet si ea mi-l facea.Asa ca mama a fost nevoita sa-si cumpere propriile oje , pe care le folosesc si eu,deoarece nu am mai avut timp sa merg la prietena mea sa-mi faca ea manichiura...(scoala,bat-o focu)

Lacurile pe care le mai am sunt de la Farmec,pentru ca mi se par foarte bune.Am nuanta 315 si 5.(un roz dragut si un visiniu).

De asemenea imi mai place mult,o oja de la Avon,un verde inchis,nuanta green with envy-



Mai am cateva oje,no name si una foarte draguta de la lady's-isabelle dupont..dar nu retin nuanta.Insa mi-ar placea sa folosesc oje de la OPI sau China Glaze.


Desi trebuie sa recunosc,eu nu am rabdare sa-mi fac manichiura.De cele mai multe ori ma dau cu lac,apoi nu-mi place , sterg tot si fac din nou..si tot asa pana ma plictisesc si o las balta:))

V-am atasat si niste poze cu modele facute de prietena mea pe unghiile mele sau ale ei.Din pacate nu am decat putine poze(nu le gasesc in calculator,probabil sunt pe laptop care este stricat)Aveam poze cu niste modele foarte dragute cu hello kitty  si cu mickey mouse facute de ea.
Kissez.
Bye






9 comentarii:

  1. tare rau corsettul :D cred ca o sa fur si eu ideea daca ma lasi

    RăspundețiȘtergere
  2. @pixie:sigur ca da...sper sa nu primesc bataie ca prietena mea nu stie inca ca am pus pozele pe net

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos !!!
    Foarte dragute modelele ,e talentata prietena ta :D . Si imi place si oja verde de la avon, este mai diferita .
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar ca e foarte talentata <3
    imi plac mult modelele !

    RăspundețiȘtergere
  5. imi placce oja verde, nu ma asteptam sa aiba asa o culoare frumoasa, in catalog pare ciudata :))

    RăspundețiȘtergere
  6. oja verde e tare faina! eu am ochit una albastra la farmasi la magazinul de peste drum :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai cat imi place oja de la Avon. Pot sa spun ca ma mir ca iese atat de fain, intrucat eu am avut niste experiente nu prea frumoase cu ojele Avon.
    Hmm, interesant.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template