marți, 1 februarie 2011

Make up la 6 ani

Hello.
Acum 2 zile vorbeam cu prietena mea cum am inceput noi sa ne machiem,pe al ce varsta ,etc.eu una eram pe clasa a9a innebunit sa ma machiez,deoarece la generala nu aveam voie.Dar m-am plictisit repede.Desigur fardurile erau  cele de la ruby Rose:)).
Acum aproximativ 6 luni prietena mea m-a facut sa-mi placa din nou sa ma machiez si sa vreau sa fiu cat mai buna in aceasta arta.Ea a zis ca a vazut pe youtube o fetita de 11 ani care se dadea cu fdt,etc.!!!Am ramas surprinsa.eu la varsta aceea habar n-aveam de altceva decat de rujul mamei si perlele pe care i le spargeam:)
Am cautat si eu pe youtube sa o gasesc pe acea fetita dar am dat peste altceva care m-a socat mai tare.O fetita de 6 ani care incearca sa se machieze.Asa pare draguta cum incearca ea sa se faca frumoasa,dar gandindu-ma ca la 6 ani stie de blush(eu doar acum cateva luni am auzit de asa ceva:))) si se da cu prostii pe fata de la o varsta atata de mica,cred ca e mai mult de plans.Nu stiu ce mama are sa o lase&sa o filmeze ca sa apara pe youtube.
Watch here:










Anyway,mama mea mi-a povestit ca fetita de 2 ani a unei prietene o tot roaga pe mama ei sa-i cumpere farduri.Oare copii nostri cum vor fi?
Oph Doamne,se dezvolta toate prea repede.Am vazut copii din clasele1-4 cu telefoane mobile la gat si multe alte lucruri.
Parca era mai frumos pe vremea cand eram noi mici si ne jucam cu papusile,sau ne ascundeam,saream coarda etc.

Ce parere aveti?

Pupici!:*

5 comentarii:

  1. cred ca nu ai vazut concursurile de frumusete de la americani unde fetitele sunt transformate pur si simplu in niste papusi. li se aplica tone de machiaj de la 2 ani.
    oricum aici e sunt de vina parintii

    RăspundețiȘtergere
  2. fetita e incurajata de pariti, in acest caz de mama, dar nu e pre bine ca de la o asemenea varsta sa depinzi de machiaj.Cum zicea si A.M. mai sus, la "gilitter pagents" fetitele sunt de nerecunoscut.multe merg la bronzat (cu spary), isi vopsesc parul si altele...si de aici pana la o adolescenta anorexica mai este doar un pas.

    RăspundețiȘtergere
  3. cum ziceau si fetele mai sus...americanii sunt dusi cu pluta rau de tot...eu cand mai nimeresc toddlers and tiaras (pe TLC) ma ingrozesc...era mult mai frumos pe vremea noastra, cand ieseai afara la joaca (nu cu curu pe scaun in fata PCului), nu te dadeai mare la scoala cu ce telefon mai ai si eu stiu ce alte gadget-uri

    RăspundețiȘtergere
  4. Una peste alta trebuie sa recunosc ca fetita din primul clip e chiar simpatica si chiar se descurca sa faca un tutorial neplictisitor :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ummm...eu una ma machiez cu tot ce trebe(fond de ten,baza de machiaj,pudra,fard,gloss,etc) de la 11-12 ani.Faza e ca nu aratam ca de la circ.Le foloseam cu cap(cum habar n-am,ca nu m-am nascut invatata)nu puneam o tona pe fata,si aveam grija sa intind fondu de ten f bine,si nu aratam ca de la circ.Dar imi amintesc ca acum vreo doua luni am fost invitati sa cantam cu coru' scolii undeva si o colega se duce la una mica de vreo 12 ani si o intreaba:"Auzi tu,cati ani ai?" ea zice:"12.De ce?" "Pai tu la 12 ani asa te machiezi?Tu nu ma vezi ca am 18 ani si nu-s spoita ca tine?" Cand am m-am apropiat de fata aia si am vazut cat si ce avea pe fatza....Deci copii,nu incercati ce vedeti pe bloguri acasa,decat daca aveti macar peste 14 ani,sau daca va machiati natural.

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template