marți, 22 februarie 2011

Fond de ten cu minerale Avon(update)

Buna.
Azi voi face un review la fondul de ten pudra cu minerale,pentru ca a fost foarte cerut de fete.

In catalog scrie despre el ca da un aspect natural si vibrant,are pigmenti cu derivati minerali 100% naturali si nu se imprastie.

 De asemena am mai cautat pe internet informatii si iata ce am gasit:
 
  • Creat cu pigmenti minerali 100% micronizati. Nu contine uleiuri, talc sau parfum.



  • Contine toti pigmentii esentiali pielii pentru a se potrivi cu 98% dintre nuantele de ten.



  • Se uniformizeaza usor si se simte placut pe piele



  • Nu se aduna in jurul ridurilor sau liniilor fine.



  • Tenul tau va avea un aspect natural, ca si cum nici nu ai purta fond de ten.



  • Testat alergenic



  • Non-comedogenic




  • Secretul aplicarii cosmeticelor cu minerale sta in pregatirea prealabila a pielii si in folosirea instrumentelor cosmetice potrivit.
     
     PASUL 1: Pregatirea pielii


    Asigura-te ca pielea ta este bine curatata si hidratata.

    Pasul 2: Alegerea nuantei

    Cum sa aplici Fondul de ten cu minerale:
     Pasul 1: Pensula


    Pensula Kabuki  a fost special creata pentru machiajul mineral. Confectionata din peri naturali, prinde cantitatea optima de produs si ajuta la uniformizarea acestuia pe piele.
    Pasul 2: Aplicarea

    Foloseste pensula Kabuki
    1. Rasuceste pensula peste produs
    2. Scutura surplusul
    3. Aplica prin miscari circulare
    4. Incepe cu zona maxilarului, barbia si obrajii si continua spre centrul fetei
    5. Aplica straturi subtiri repetate pana obtii acoperirea dorita
    Sfaturi:
    • Nu uita ca un strat mai subtire are un efect mai natural
    • Fondul de ten mineral poate fi folosit si in loc de creion corector. Trebuie doar sa aplici o cantitate mica acolo unde este nevoie.

     
    Eu mi-am cumparat nuanta Shell initial,insa este cam prea inchisa pentru mine(o voi folosi la vara),asa ca mi-am comandat din nou nuanta Nude,care se potriveste foarte bine.Ivory cred ca este totusi prea deschisa pentru mine.

    Ambalajul este foarte dragut si practic.Nu se foloseste prea multa cantitate,nu se risipeste produsul,ceea ce e foarte frumos.Poate fi purtat cu usurinta in geanta.Are si o oglinda.Cantitatea este de 6 grame.

    Sfatul expertului:
    1.Indreapta recipientul in jos si agita usor pentru a elibera pudra
    2.Deschide capacul
    3.Aplica pudra cu miscari circulare,cu ajutorul pensulei


    Eu folosesc Complexion Brush de la Elf si daca mai trebuie sa blenduiesc,mai folosesc pensula kabuki de la Elf.

    Imi place mult cum arata pe fata,dar trebuie sa blenduiesti foarte foarte bine si mult(cel putin asa fac eu)ca sa nu se vada ca o masca.Nu trebuie sa folositi mult produs.Imi place puterea de acoperire.La fondurile de ten lichide,foloseam o pudra pe deasupra pentru a fixa ,dar la acesta,fiind si mineral nu este nevoie.
    Este usor sidefat(nu va speriati...pe fata nu se vede,doar pe mana cand incercam sa fac pozele am observat ca stralucea putin)

    Iata cum arata cele 2 fdt...:










    Pret de catalog:26lei.

    Sper ca v-am ajutat cu aceasta postare.

    Am o rugaminte la voi.Daca ati comandat cumva de pe okazii.ro imi spuneti va rog daca a fost okey totul,sau v-ati luat teapa?Ma tenteaza sa comand ceva:)

    Pupici:*

    Pe maine.

    10 comentarii:

    1. Omg de ceeeeee e sidefat?:( Il iubeam pe cel vechi de la avon cu minerale pentru ca era MAT! Dezamagire totala...

      RăspundețiȘtergere
    2. Depinde de ce calificative are persoana respectiva:)Dar stai linistita..Mi-am luat zilele astea o teapa tot de la o fata care are blog..din comunitatea de makeup;))..Dar ce sa ii faci...asta e..am sa scriu un articol la sfarsitul acestei saptamani..in cazul ca nu voi primi nimic pana vineri

      RăspundețiȘtergere
    3. e ok..depinde de la cine comanzi..trebuie intai sa te uiti sa vezi ce comentarii are, ce calificative..

      RăspundețiȘtergere
    4. @little princess:pe fata nu se vede sidefat,doar pe mana cand incercam sa fac pozele ...eu zic totusi sa l incerci si pe acesta..

      RăspundețiȘtergere
    5. Cu siguranta il incerc! Nu ma las pana nu gasesc un alt fond de ten mineral care sa imi placa!:)))))))))

      RăspundețiȘtergere
    6. Mersi pentru review! Dar ma interesa si cum arata pe fata:D daca poti..:D

      RăspundețiȘtergere
    7. Da da da da !!!! M-ai ajutat foooarte mult , ca eu folosesc fondul de ten mineral de la avon , si l-am vazut pe asta in catalog si chiar ma intrebam cu eee !! O sa il cumpar cu siguranta !
      Multumiim, a fost foarte interesant postul !

      RăspundețiȘtergere
    8. @bluemonoxide:o sa il folosesc zilele astea si o sa pun poze full face.e ok asa?
      @dariaa:ma bucur ca te-am putut ajuta:*

      RăspundețiȘtergere
    9. Tot ce ai scris despre aplicare si finish e adevarat! O postare foarte bine documentata :)
      Daca nu te superi, o sa pun chiar link pe forum (elle), ca intreba cineva ieri de acest fond de ten si i-am dat ca referinta pentru informatii si poze tot blogul tau, dar postrea cealalta (Avon haul)
      O singura mentiune am insa: am observat ca acest fond de ten mineral nu poate fi folosit cu succes ca si corector, asa cum ai scris tu. La mine cel putin se vede urat...daca il distribui uniform pe toata fata si blenduiesc bine, efectul e impecabil, cum ai mentionat si tu. Dar cand am incercat sa revin si sa mai aplic inca un punctulet pe vreo 2-3 urme de cosuri, in locurile acelea, la mine s-a vazut urat, a devenit mai portocaliu cumva si atragea si mai mult atentia asupra acelor imperfectiuni :(
      In rest: numai de bine!!! Dar eu recomand folosirea unui alt corector: crema sau lichid.

      RăspundețiȘtergere

     
    Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template