miercuri, 9 februarie 2011

Elf Pensule

Yeeey.Mi-au ajuns pensulele din bambus de la Elf.sunt minunate!
Daca va amintiti le-am luat impreuna cu Claudya si am dat f putin pe ele.Eu mi-am ales cea kabuki si concealer,desi as fi vrut cea de blending.But it's okay;)
Cea kabuki este minunata!!!este extrem de fina!sunt curioasa cum voi aplica fdt minerla cu ea:X...iar cea de concealer,cred ca o voi folosi pe post de pensula de aplicare a fardului.Mi se pare aiurea sa folosesti pensula pt concealer cand poti mult mai bine folosi degetul.
Si au fost puse intr-un saculet mic dragut:).
Love my brushes!!!!!!!!

10 comentarii:

  1. super.pe mine ma enerveaza ca nu mai innoiesc stocul astia de la E.L.F.In fiecare zi verific.Apropo,si eu sunt curioasa ce ti-ai luat de la Avon.Si mersi ca imi urmaresti blogul.De-abia l-am inceput acum 2 zile parca.Sa vedem ce-o iesi..

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine.sunt curioasa cum se comporta

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le stapanesti sanatoasa si sa ai parte de machiaje minunate cu ele..:*

    RăspundețiȘtergere
  4. sa le folosesti cu placere !!
    arata foarte bine ! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. super cute! sa le folosesti cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
  6. sunt tare dragute:* sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  7. wow cea de cancealer e superba, cat te-au costaT?

    RăspundețiȘtergere
  8. yup, azi au ajuns si ale mele :) adooorable sunt!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa le folosesti cu placere! Par foarte fine :D

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template