vineri, 11 februarie 2011

Diverse...

Hello.Iata ca s-a terminat si saptamana aceasta.
Ieri nu am mai apucat sa va spun ca mi-a venit comanda la oriflame.Mi-am luat conceal kit , pentru ca multa lume l-a laudat:)
Azi dimineata am avut ocazia sa-l folosesc si am ramas surpinsa.Chiar a acoperit foarte bine cearcanele.
Sa vedem pe viitor.

Acum astept cu nerabdare comanda mea de maine de la Avon.E cam maricica..caci nu m-am putut abtine sa nu comand si pentru mine cate una alta...Voi ce v-ati mai comandat ?

O sa incep sa fac swatches pentru paleta de78 culori,pentru ca m-a rugat dedeea,dar o voi face probabil pe parti...Adica intr-o zi nuantele de roz,apoi albastru,verde,etc...E ok?

De asemenea voiam sa amintesc de concurs,mai sunt doar cateva zile...Inca asteptam machiaje..desi sincer va fi foarte greu sa alegem castigatoarele.Mie imi plac toate si le-as da tuturor cate ceva,dar nu pot din pacate...Insa cred ca vor mai fi 1 sau 2 premii,pentru ca sunt mai multe machiaje f frumoase pe care le-am premia.Premiile vor fi de la mine...Inca ma gandesc ce...
Pupici!

7 comentarii:

  1. si eu astept comanda avon.am gasit o fata draguta in mall care mi-a dat mostrele rujului moisture seduction si am comandat acum full size si inca niste chestii ca nu am mai facut de mult o comanda avon

    RăspundețiȘtergere
  2. Paleta arata superb,de unde ai luat-o?Si eu astept comanda la Avon , desi din pacate pt mine nu voi fi acasa cand va sosi pt ca maine muncesc toata ziua.Mi-am comandat inelul Fiorella, ca de cam multisor imi facea cu ochiul.Stii cumva ce cadouri primesc reprezentatii pt aceasta campanie?

    RăspundețiȘtergere
  3. @laura:am primit paleta cadou de ziua mea.Daca ai avut comanda de250lei si un parfum,primesti un parfum far away(30ml) si cerceii far away.

    RăspundețiȘtergere
  4. oooh...paleta e suuuperba! imi place mai mult decat cea 88 sau 120...imi place ca sunt asezate culorile pe game...si are si blushuri...obsesia mea! :)
    oare de unde o fi? poate Fraulein?

    RăspundețiȘtergere
  5. @monica:paleta am primit- cadou de majorat.E de la Beauties Factory.O poti gasi aici:http://cosmetic-style.ro/index.php?x=arata&p=431

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc din suflet, Madlen!
    Eu gasisem pe Fraulein38 si pe Coastal Scents una asemenatoare, dar nu chiar la fel...a ta parca e mai frumos colorata.
    Abia astept swatchurile! :))))

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template