sâmbătă, 12 februarie 2011

Avon Haul!!!

Yeeey.Mi-a sosit comanda:X...

Iata ce mi-am luat:

-Fdt cu minerale:Smooth Minerals,nuanta shell.Este foarte draguta,are oglinda si un fel de aplicator...care ajuta sa nu iei prea multa pudra pe pensula...cred ca ne vom intelege bine:X



-Fard de pleoape cu minerale-nuanta-in the nude...sunt 2 nuante de maro..unul foarte deschis si unul mai inchis...imi place tare mult cutiuta,faptul ca nu se pierde din produse si sunt tare curioasa cum va arata pe pleoapa



-Ruj cu  minerale:-nuanta smooth shimmer-este foarte micut,poate fi luat oriunde.(eu il voi purta cu mine la scoala,in penar:P)E o nuanta de roz,cu sclipici;cred ca mai mult il voi folosi ca balsam de buze,caci e o culoare foarte deschisa,nu se prea vede pe buze...



-Quad-fresh cut greens-sunt 3 nuante de verde si un alb...am auzit numai lucruri bune despre acest quad si de aceea l-am luat..vreau sa iau cate unul in fiecare campanie:D...sunt foarte pigmentate...



-Ruj Moisture Seduction-nuanta Rose Ribbons-foarte foarte draguta nuanta



-Suportul pentru ruj-este micut si simpatic.


-Gel de dus exfoliant-Lagoon-preferatul meu:x..imi era dor de el...miroase divin:X

Cadou:
-Cerceii Far Away-sunt draguti :)

-Mini parfum Far Away-este foarte dulce pentru gusturile mele.Dar vine luna martie..luna cadourilor:P....


De abia astept sa le incerc:X

Voi face review la majoritatea,peste ceva vreme,dar daca doriti sa aflati mai multe despre un produs anume,let me know si voi face review cat mai repede.

Pupici!

18 comentarii:

  1. Foarte simpatic suportul pentru ruj.Sa le folosesti cu placere!!pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. vad ca ti-ai luat destul de multe.cerceii imi plac fff mult,am o multime de cercei de toate formele.voiam sa-mi iau si eu fdt cu minerale de la avon,dar la ideal shade cea mai deschisa nuanta(ivory)e prea inchisa pt mine,stiu pt ca am mai avut aceasi problema cu ideal shade care nu e chiar the ideal shade for me lol.sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  3. huh ..sa le stapanesti sanatoasa !
    Sunt foarte dragute toate !
    Imi plac cercelusii Far Away nu stiam de existenta lor ! ;))
    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fondul de ten cu minerale l-am avut si eu in variante veche. E super!! :X O sa il iau si eu acum cand apare caci mai am foarte putin din cel vechi...sper ca nu i-au schimbat formula, ci doar ambalajul:|


    Sa le folosesti pe toate cu placere!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce comanda mareee !
    Imi plac toate produsele !! <3
    Sa le folosesti cu placere !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce de bunatati!:D
    Eu ma saturasem de Far Away, dar parca iar mi-e dor de el. :)) Abia astept sa-l primesc. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa le porti pe toate cu placere!
    Fondul de ten cu minerale il am si eu, insa in varianta veche, iar cutia nu e atat de draguta si de practica ca a ta...asta e chiar geniala ca design!
    Iar gama Lagoon e si preferata mea :)) miroase demential!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna.Acum am ajuns acasa de la munca si am vazut acest post.Si eu am purtat toata ziua cerceii Far away , sunt super draguti.Fresh cut greens au fost primele farduri de la Avon cumparate de mine si sunt tare multumita de ele.Iar gama cu minerale pe care ai prezentat-o este extrem de tentanta.Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  9. Gelul de dus exfoliant era si favoritul meu :( . Dar nu l-am mai vazut in catalog ! Oricum, sunt dragute toate lucrurile sa le folosesti cu placere :P !

    RăspundețiȘtergere
  10. Fondul de ten cu minerale il vreau si euuu:x crezi ca poti face un review?:D sunt nehotarata:D

    RăspundețiȘtergere
  11. sa le folosesti sanatoasa:* am si eu fardul de pleoape cu minerale-nuanta-in the nude, e foarte draguta:x

    RăspundețiȘtergere
  12. cred ca m-am uitat pe catalog de m-am plictisit si nu vad fdt cu minerale ?:( unde pisici e in catalog :)?

    RăspundețiȘtergere
  13. e in oferta demo la repr.sau in catalogul 4 la pagina 45...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai un tag la mine pe blog :D
    http://shopaholic-bunny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu am avut fond de ten cu minerale si e foarte bun am sa-mi mai iau cand o sa apara .

    RăspundețiȘtergere
  16. Astazi am luat si eu noua brosura si am vazut fondul de ten pudra cu minerale...ma bate gandul sa-mi iau unul dar nu stiu daca o sa nimeresc nuanta...i-ai putea face un review? :D

    RăspundețiȘtergere
  17. fetelor,si eu imi doresc sa cumpar fardul de pleoape smooth mineral duo, avon ,nuanta in the nude dar nu reusesc,va rog daca ma puteti ajuta cu detalii cat mai explicide...trimite-ti pe mail a_negrusa@yahoo.com,va multumesc

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template