marți, 15 februarie 2011

AND THE WINNERS ARE....




Scuze ca am postat atat de tarziu , dar am avut mai multe pe cap , plus pana ne-am hotarat care vor fi castigatoarele si premiile.Sincer va multumim tuturor pentru participare.Toate machiajele au fost frumoase si am invatat ceva din ele.Vor mai fi alte concursuri,deci nu fiti triste:).

Sa incepem:

Primul premiu,oferit de mine este dat  la Imso90s-Ana Leu

Primul premiu oferit de Cool Cosmetics,este dat la  Pixie




Al 2lea premiu oferit de Cool Cosmetics este dat la Gya



Si avem o surpriza:mai sunt inca 3 premii !!!

Cool Cosmetics mai daruieste un premiu la Byutzika(han bianca) :



Premiul consta intr-un luciu de buze Nyc,Un mini luciu de la Color Trend,gel de dus de la The Body Shop si un tus.
Iar eu voi mai oferi un premiu la A.M.S(Anca):
 Premiul consta intr-o masca de par si o masca de fata , cu extract de masline de la Avon.

Iar un premiu special , pentru ca a facut un videoclip foarte dragut si ii multumesc mult ,va primi Dedeea: 
 (Pentru ca m-a rugat sa nu arat videoclipul voi posta doar premiul si pozele cu machiajul) 


Premiul consta intr-o masca de par de la Kallos. 

Felicitari tuturor!!!

Asteptam datele de contact pe adresa de mail cool_cosmetics_madlen@yahoo.com

Si nu uitati ca incepand de  azi are loc un giveaway foarte dragut pe blogul Andradei

10 comentarii:

  1. primul machiaj este superb:X

    apropo,am venit sa te anunt:P
    http://notdoctorhouse.blogspot.com/2011/02/un-zambet.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumescccc:x mult de tot:x:x:x Iti dau adresa mea pe mail

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult!!!
    felicitari Ana, Pixie, Bianca,Dedeea!!
    vreau sa-ti zic ca a picat la fix masca de par pentru ca mi se termina cea pe care o folosesc acum. am mai avut-o si mi-a placut foarte mult :) abia astept sa incerc si masca de fata :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari si celorlalte:x Ati realizat niste machiaje absolut superbe

    RăspundețiȘtergere
  5. multumiiiim pt premii ti-am trimis si adresa mea . de abea astept sa incerc produsele yuppy huuuge kisses

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc:X:x si felicitari tuturor castigatoarelor:>. Ti`am trimis mail...:d sa`mi zici daca l`ai primit:p Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, multumesc! imediat iti trimit mail. Toate machiajele sunt reusite.

    RăspundețiȘtergere
  8. OMG.Nu am cuvinte.E primul meu premiu:*Ms enorm:X

    RăspundețiȘtergere
  9. Scuze pentru intarziere. Am primit premiul de cateva zile si sunt f incantata. multumesc frumos!!!

    RăspundețiȘtergere

 
Madlenn92 Blogger Template by Ipietoon Blogger Template